Sotelaisten kannattaa ja pitää olla framilla

Keskustalaisen Sipilän vetämä Sote tullee lähes identtisenä nyt areenalle pohdittavaksi. Sote-asioiden tärkeyteen vaaleissa uskotaan myös Lääkäriliitossa ja sosiaali- ja terveysalan ammattijärjestössä Tehyssä jossa paljon alan ihmisiä töissä terveyspalveluissa, tai olisko parempi sanoa " sairauspalveluissa -ihan kummin vaan.
Varmaan nyt painetta saada jotain aikaiseksi, kun niin pitkään ollut framilla. Isot kaupungit, itseensä kääntyneet johtajat haroo vastaan, kuin punaiset maamme itsenäisyyttä 1917-1918.

Sitten median vaikutus, miten sillä on suuri vaikutus, ja valtakin- mm nyt kepulainen Frederik väittää, että Aino-Kaisa Pekonen antoi hänelle kielisuudelman, ministeri kiistää: Juristin mukaan kohta ei loukkaa Pekosen kunniaa. heh !
- mainitaan lyhyesti väitetty Koski Tl -festivaaleilla sattunut tapaus, johon liittyy nykyinen sosiaali- ja terveysministeri Aino-Kaisa Pekonen (vas). Pekonen olisi ”kompuroinut lavalle” ja antanut Frederikille kielisuudelman.
Tapauksen väitetään sattuneen, kun Pekonen oli ensimmäisen kauden kansanedustaja.

Kaikki me tai melkein kaikki -ainakin pääosa ollaan kielisuudelmia annettu ja otettu, se ihan normaalia--heh--voi näinkin saada lehtien palstalle, joka lisää lehtien levikkiä.
Ainakin kepulainen Frederik ylittää Antti Rinteen " neljäs isänmaalle" KUN SANOI ETTÄ HÄNELLÄ 9 LASTA.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Seksi on aina hallinnut elämääni. Se johtuu siitä, ettei alkoholisti-isälläni ollut muuhun aikaa kuin viinaan ja äiti teki kahta työtä. En saanut läheisyyttä ja rakkautta, joten etsin naisellista turvaa muualta, 14-vuotiaana poikuutensa vanhemmalle naiselle menettänyt, opettajalleen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksi on aina hallinnut elämääni. Se johtuu siitä, ettei alkoholisti-isälläni ollut muuhun aikaa kuin viinaan ja äiti teki kahta työtä. En saanut läheisyyttä ja rakkautta, joten etsin naisellista turvaa muualta, 14-vuotiaana poikuutensa vanhemmalle naiselle menettänyt, opettajalleen..

Kun sote-uudistus toteutuu, ei synny uusia Frederikejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun sote-uudistus toteutuu, ei synny uusia Frederikejä.

Neljäs ja kahdeksas jne isänmaalle sanoi Antti Rinne.

• Anonyymi

Pankkopojalla on taas ollut kiljuntäyteinen päivä. Sekavaa soperrusta ja mongerrusta tuttuun pankkolängvits-tyyliin. Menee sotet ja Frederikit iloisesti sekaisin.

Huolettaako pankkoa se, maksaako yhteiskunta jatkossa hänen vaippansa vai joutuuko puristamaan itse takuueläkkeestään? Kohti kestokatetrin aikaa kulkee hän......

• Anonyymi

Kas, savon sulttaani on kopioinut lisää graduja? Nyt ollaan jo lääketieteen tohtoreita..... Joo ja lehmät lentää....

• Anonyymi

"Sipilän vetämä Sote tullee lähes identtisenä nyt areenalle pohdittavaksi"

Oletko lesta vai muutenvain vajaa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      68
      2421
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1789
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1624
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1575
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      16
      1535
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1397
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1141
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe