Lueskelin tossa keskusteluja paljon puhuttavasta aiheesta; pitkät naiset & korkokengät
Olen itsekkin ollut epävarma pituudestani ja juurikin sen takia eksyin lukemaan noita keskusteluja.
Käytin korkokenkiä viimeksi ollessani n- 16- vuotias, joilloin pituutta oli about 172 cm, nykyään n. 177 cm... lopetin korkokenkien käytön 9 vuodeksi viiden senttimetrin takia.
Älkää hyvät ihmiset antako pituutenne häiritä elämäänne.
Kyse ei ole pelkästeen korkokengistä, vaan myös muista elämän osa-alueista.
Älä stressaa (olitpa sitten mies tai nainen) itsesi ja kumppanisi pituus-eroa, tärkeintä on, että TE molemmat olette onnellisia, älä vertaa itseäsi muihin, lopeta se "olisinpa lyhyempi/ pitempi" ajattelu ja hyväksy itsesi.
Pituutta ei ihan noin vaan mennä muuttamaan jotenka se nyt on vaan pakko hyväksyä (niinkuin moni muukin asia elämässä)
Ja kyllä koin eräänlaisen ahaa- elämyksen lueskellessani keskusteluja.
Ihan älytöntä että olen oikeasti jättänyt korkkarit ostamatta 9 VUODEKSI, koska ajattelin olevani liian pitkä niiden kanssa ja muutenkin voivotellut pituuttani.
Toivottavasti kukaan ei jää yhtä pitkäksi aikaa murehtimaan pituuttaan (tai mitään muutakaan turhanpäiväistä ulkonäkö- seikkaa)
Ja jos joku nyt ajattelee että "no mutta kun joku joskus minua haukkui kirahviksi/ kääpiöksi", niin joo, ymmärrän, mutta anna asian olla ja... tyhmästi englantia lainaten: get over it.
Ennen kaikkea lopeta itsesi vertailu muihin, auttaa kummasti oloa.
Me kaikki ollaan erinlaisia (ja ihania).
Naiset ja korkkarit HERÄTYSPUHE
Anonyymi
1
80
Vastaukset
- Anonyymi
9 tai 12 sentin korot ei tee pitkästäkään naisesta kirahvia.
Aivan älyvapaata arvostella pitkiä naisia korkeiden korkojen käytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224194- 183186
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3952250Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 271931
- 311787
- 321639
- 141457
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121231