J o u l u l a h j a - i d e o i t a

Anonyymi

Tosiaan joulu on tuloillaan ja kummit kyselevät jo lahjatoiveita, mutta tänä vuonna pää vain lyö tyhjää - olen 13-vuotias tyttö ja pidän lukemisesta, mutta olen hyvin nirso kirjojen suhteen joten niitä en viitsi pyytää etten saa ”Pipsapossun seikkailut olohuoneessa” tms. Ideoita, kiitus...

5

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikkein parhaitenhan sinä itse tiedät mitä haluat, on se sitten kirjoja, vaatteita, meikkejä tai mitä muuta tahansa. Pyydä vaikka kampaajalle lahjakortti jos et muuta keksi

• Anonyymi

Jos tykkäät kerta lukea, voithan pyytää jonkun tietyn kirjan heiltä.
      Olen itsekin 13 vee tyttö ja mieki tykkään lukea.
      Itse toivon ainakin pari Soturikissat- kirjaa (lempikirjasarjani on siis Soturikissat joten toivon juuri sitä)
      Sitten toivon Modasta villaneulepaidan .
      Toivo vaikka sitten lahjakortteja eri paikkoihin (esim. Moda, Cubus, muut vaateliikkeet, joku ravintola ym. ?) jos et tiedä mitään tiettyä mitä haluaisit.
      Toivottavasti oli edes vähän apua! :)

• Anonyymi

jos tykkäät niistä kirjoista niin vaikka lahjakortti kirjakauppaan?😌

• Anonyymi

En ole ihan varma mitä kolmetoistavuotiaat haluavat, (olen itse pari vuotta nuormpi) mutta jos pidät lukemisesta suosittelisin Briitta Hepo-Ojan kirjaa Suomea lohikäärmeille tai jos olet lukenut sen niin jatko osaa Sydämiä seireeneille.

• Anonyymi

Jos tykkäät kirjoista toivo SOTURIKISOJA tai HARRY POTTEREITA.🐶

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe