Tosiaan joulu on tuloillaan ja kummit kyselevät jo lahjatoiveita, mutta tänä vuonna pää vain lyö tyhjää - olen 13-vuotias tyttö ja pidän lukemisesta, mutta olen hyvin nirso kirjojen suhteen joten niitä en viitsi pyytää etten saa ”Pipsapossun seikkailut olohuoneessa” tms. Ideoita, kiitus...
J o u l u l a h j a - i d e o i t a
5
162
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkein parhaitenhan sinä itse tiedät mitä haluat, on se sitten kirjoja, vaatteita, meikkejä tai mitä muuta tahansa. Pyydä vaikka kampaajalle lahjakortti jos et muuta keksi
- Anonyymi
Jos tykkäät kerta lukea, voithan pyytää jonkun tietyn kirjan heiltä.
Olen itsekin 13 vee tyttö ja mieki tykkään lukea.
Itse toivon ainakin pari Soturikissat- kirjaa (lempikirjasarjani on siis Soturikissat joten toivon juuri sitä)
Sitten toivon Modasta villaneulepaidan .
Toivo vaikka sitten lahjakortteja eri paikkoihin (esim. Moda, Cubus, muut vaateliikkeet, joku ravintola ym. ?) jos et tiedä mitään tiettyä mitä haluaisit.
Toivottavasti oli edes vähän apua! :) - Anonyymi
jos tykkäät niistä kirjoista niin vaikka lahjakortti kirjakauppaan?😌
- Anonyymi
En ole ihan varma mitä kolmetoistavuotiaat haluavat, (olen itse pari vuotta nuormpi) mutta jos pidät lukemisesta suosittelisin Briitta Hepo-Ojan kirjaa Suomea lohikäärmeille tai jos olet lukenut sen niin jatko osaa Sydämiä seireeneille.
- Anonyymi
Jos tykkäät kirjoista toivo SOTURIKISOJA tai HARRY POTTEREITA.🐶
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164