Papit ja pastorit on valehtelevia pirulaisia. Vievät uhreiltaan rahat ja mielenterveyden. Karta siis heitä.
T: iloinen nauraja
Papit ja pastorit
9
100
Vastaukset
Eräs henkilö on noudattanut ohjettasi ja istunut piruntorjuntabunkkerissaan karttaen esimiehiksi pyrkiviä pastoreita jo vuodesta 2006 lähtien. Heh. Jokainen voi itse päätellä olisiko seurakuntayhteydellä jotain väliä.
- Anonyymi
Pastorit tekivät hänet hulluksi jo kauan sitten.
T: iloinen nauraja Anonyymi kirjoitti:
Pastorit tekivät hänet hulluksi jo kauan sitten.
T: iloinen naurajaSinulla olisi opettelemista siinä, ettei toista tule sanoa hulluksi, Matt. 5:21-22. Vaikuttaa pikemminkin siltä, että hän on avoimempi, rehellisempi ja luotettavampi kuin keskiverto ihminen. Sekavien kirjoitusten keskeltä tämä jää usein huomaamatta.
- Anonyymi
Voi voi aloittajaa.
- Anonyymi
Miten niin? Pastori on loinen, joka kuppaa uhreiltaan rahat ja eksyttää valheillaan. Harva pastori on tehnyt elämänsä aikana päivääkään rehellistä työtä esimerkiksi maatilalla. Minä olen sielläkin raatanut nuorena poikana ja ahneet pastorit veivät osan palkastani kirkollisverona!
- Anonyymi
Pastorit ja papit ovat vain juoksupoikia ja loisia. He ovat saaneet tehtävänsä ylhäältä (ei tarkoita mitään taivaasta saatua), vaan hierarkiasta ylempää saatua komennusta ja tehtävää.
Kirkkojen ja lahkojen hierarkiassa papit ja pastorit ovat vain myyntimiehiä.
He myyvät olematonta ja antavat katteettomia lupauksia rahaa vastaan.
Kirkkojen ja lahkojen pomot istuvat siellä ylhäällä konttoreissaan ja keskushallinnossa ja määräävät, miten ja millä keinoin sitä rahaa tulee pölvästeiltä kerätä.- Anonyymi
Totta puhut, hyvä ystävä. Rehellistä tekstiäsi on pakko arvostaa.
T: iloinen nauraja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta puhut, hyvä ystävä. Rehellistä tekstiäsi on pakko arvostaa.
T: iloinen naurajaPapit hyviä kauppamiehiä.... lupauksia ja kehumisia kuinka pyhä olet.
Näin se raha juoksee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Papit hyviä kauppamiehiä.... lupauksia ja kehumisia kuinka pyhä olet.
Näin se raha juoksee.Aijaa? Luterilaisessa kirkossa on tapana kokoontua sunnuntaisin kollektiivisesti haukkumaan itseään kurjaksi syntiseksi, joka on matkalla kadotukseen. Pastori kuitenkin voi "pelastaa" sinut mielikuvitusystävä-Jeesuksensa avulla. Kirkollisverot ja kolehdit pitää tottakai maksaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955