Puolison suku ja kaaos

Anonyymi

Kaaosta ja enemmän kaaosta. Tajusin onneksi, että puoliskani on irti tästä kaaoksesta. Osa sisaruksista ja heidän lapsista on niin kiinni vanhemmissa ja isovanhemmissa ja kaiken päälle vielä rahan perässä ja vieläkin enemmän. Heidän elämän kaaos on valtavaa ja kaaos sen kuin kasvaa, mutta puoliskani onkin irti eli on osannut päästää irti lapsuuden kodista ja elää elämää ja on minusta oman elämän herra. Pärjää, ei ole kiinni ihmisissä, kuten osa. Hieno piirre, että on elämässä mennyt eteenpäin vaikka varmasti rakastaa omia vanhempia. Mutta ei ainakaan esitä mitään ja on aidosti mukana.

4

119

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sen verran olette irrallaan, ja aidosti mukana, että kirjaatte mustaan kirjaan kuka mitäkin ja helvetisti kaikkee. Ja rahaa, pitkä lista rahaakin. ootko sukua fazerille? rockefellereille? se on kyllä ihan törkeetä että pitävät elämäntilannettaan kaaottisena ja lypsävät suvun! daa! se raha pitäis jakaa tasan koko yhteiskunnan - vai vaan teille? nimim. epäselväks jäi
      get a life

• Anonyymi

Puoliskasi on irrallaan omasta perheestään ja suvustaan, kivat hänelle.

Sinä ap näköjään olet sitäkin enemmän kiinni puoliskasi suvussa kun tänne niistä pas*aa kirjoittelet ja niiden rahoista huolta kannat. Ei ne puoliskasi vanhemmat fyrkkiaan sinulle anna vaikka kuinka niiden perään ruikuttaisit ja täällä puoliskasi sisaruksia haukkuisit.

• Anonyymi

Ehkä aloittaja ei tarvitse rahaa, vaan mukavia ihmisiä, mutta useinkaan moni ikävä ihminen ei sitä tajua.

• Anonyymi

Minä olen tässä suhteessa hyvin ikävä ihminen, en ymmärrä miehen sisarusten ja heidän lastensa mollaamista ja syyttelemistä.
        Etenkin kun samaan aikaan korostetaan sitä, miten se oma mies osaa olla erillään riidoista ja kaaoksesta. Ehkä aloittajan mies on mukava, mutta hänen vaimonsa ei vaikuta sellaiselta mukavalta ihmiseltä jonka kanssa ainakaan allekirjoittanut haluaisi olla missään tekemisissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7645
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4223
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2581
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2427
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51