Jos alkuun malli jossa kamalat päästöt HUH
https://www.google.com/search?channel=fs&client=ubuntu&q=halonen 481000
Kun joillain noinkin lomansa hoitaa passarit ympärillään, kierto rosvo presidenttien luokse. Ajatellen jos laajemmin noin tehtäisiin -turhia matkoja yksityissuihkarilla, kuten hänelläkin yksin siitä koitui 481 000 € lasku Sveitsiläiselle firmalle. He sosialistit antaa ymmärtää että he ei saastuta.
Pääkaupunkiseutu saastuttaa valtavasti rakennuaikaan, jonka saaste päästöt tasataan näin muun maan kanssa, jossa muualla ei ei noin haaskata rakennetun ympäristön käyttövaiheen energiankulutuksesta.
Esimerkiksi Rakennusteollisuuden tiekartan mukaan jopa 23 % Suomen päästöistä johtuu rakennetun ympäristön käyttövaiheen energiankulutuksesta. Resurssitehokkuus on yhtä lailla keskeinen tavoite, joka edistää vähähiilisyyttä. Kiertotalouden aikaansaaminen on tärkeää, jotta materiaalien ja tuotteiden elinkaari pitenee.
Fossiilisista polttoaineista luopuminen vaatii monelta osin yhteiskunnan sähköistymistä ja puhtaan sähköntuotannon aikaansaamista. Energiateollisuuden tiekartalla ydinvoima, tuuli ja aurinkoenergia tuovat merkittävän määrän hiilidioksidivapaata sähköä. Ainakin pitää alkaa lähitulevaisuudessa viiden uuden ydinvoimalan rakaentaminen, ellei sähkö vain yksinkertaisesti loppuu käyttäjiltä. Naapurimaat lopettaa söhkönmyynnin, koska he tarvitsee sähkönsä itse.
Kiertotalous rakentuu yhdessä
1
142
Vastaukset
- Anonyymi
Miten tuollainen haaskaaminen edes mahdollista kenekään puuttumatta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391679En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411339Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 81051
- 121028
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846