Nukun pintaunta., herään herkästi ja uni on pätkittäistä. Lisäksi uni on pahaenteistä. Näen joskus painajaisia. Mutta pahaenteisyyden tumne on aina. Onko uniapneasta johtuvaa vai olenko sairastumassa muuten
Pahaenteinem uni
7
125
Vastaukset
- Anonyymi
Voi liittyä ilmiöön dejavu..
- Anonyymi
Jos epäilet uniapneaa, niin äkkiä tutkimuksiin ja CPAP käyttöön. CPAPiin kyllä tottuu nopeasti.
Minulla se on ollut käytössä jo pitkään, enkä saa nukutuksi ilman sitä. Paitsi kovassa humalassa, jolloin laitetta ei saa muutenkaan käyttää.
t. "vaikeasti masentunut" - Anonyymi
Tarkista uniapnea, käy lääkärillä. Tarkista myös ruokavalio, koska itselläni tulee painajaisia aina jos syön illalla ruisleipää! Vatsaoireet tulee uniin. Tuuleta myös huone ennen nukkumaan laittoa. Illalla jos syö esim banaanin josta saa kevyesti hiilareita, voi auttaa myös tasaisempaan yöuneen. Käytä D- vitamiinia syksyllä-talvella kun ei saa aurigonvaloa. Itse käytän 100 ug päivässä. Toivottavasti tämä auttaa edes vähän.
- Anonyymi
Kannattaa suhtautua vähän kriittisesti tällaisiin "tietoihin". Palstalla kun monenmoista "tietäjää".
Uskonpa vaan, etteivät nämä tututuntutuntutut tiedä yhtään mitään. Joku nyt vaan haluaa hämmentää seisovaa soppaa kun ei hiljaakaan osaa olla. Pitää jotain son...aa suoltaa omaksi ilokseen.
Pyydän nyörästi anteeksi.
IS - Anonyymi
Homeopatiasta vois olla apua, etenkin kun on painajaisia.
- Anonyymi
Lisäksi pumeässä herätessä en tiedosta miten päin olen huoneessa ja missä huoneessa olen.
- Anonyymi
Olen taas yön taistellut unikonetta vastaan. Tunsin unen läpi pistoa mahassa, pää turra. Täytyy kropan toipua unesta muutama tunti, ennenkuin pystyn töihin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225564- 324900
- 292814
- 342374
- 372078
- 152028
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231512
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291489