Välittäjä kusetti -okt kaupat

Anonyymi

Olin ostamassa taloa.

Sovin välittäjän kanssa viime sunnuntaina, että tekee minulle yksityisnäytön tulevana su.

Soitin välittäjälle ti, talo onkin myyty!

Eli en edes päässyt tarjoamaan / kilpailemaan kohteesta,

Tuntui tosi kusetukselta, mutta kyllähän välittäjien maine tiedetään - ei voi luottaa.
Kyseessä suuri valtakunnallinen ketju.

6

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän tossa mitään kusetusta ole. Joku on antanut myyjälle tarjouksen ja tietyn määräajan, jonka puitteissa tarjoukseen pitää vastata. Jos minulla olisi asunto myynnissä ja joku tarjoaisi pyyntihinnan, niin mielestäni olisi vähän typerää kieltäytyä sen takia, että joku muukin haluaa tulla katsomaan taloa.
      Välittäjällä tämän kanssa ei ole tekemistä; eihän välittäjä voi myyjän puolesta päättää, että nyt ei oteta tarjouksia vastaan.

• Anonyymi

Itselle on käynyt muutaman kerran vastaavasti. Yleensä kohde on ollut väärin hinnoiteltu (halpa), tai erityisen hyvällä paikalla. Fiilis on että välittäjät pelaa näitä kavereilleen, mutta haluavat laittaa ilmoituksen jotta näyttäisi että on yritetty markkinoida.

• Anonyymi

Salaliitto niin kuin Trumpin häviö vaaleissa. Oikeuteen!

• Anonyymi

Ressukka ja maailman napa kuvittelee, että myyjä ottaa talon/asunnon pois myynnistä siksi aika, kun Maailman Napa varatuu Yksityisesittelyyn. Tänä aikana ei saa kohdetta muille ostajakandidaateille esitellä eikä kauppoja tehdä. Sama koskee myös parin viikon harkinta-aikaa sen jälkeen, kun Maailman Napa on käynyt kohteseen tutustumassa. Kohdetta saa ryhtyä uudelleen myymään mieluummin vasta 3 kk kuluttua, kun on varmistunut, ettei Maailman Napa sitä halua.

Nyt pusi pusi äitisi puolesta. Pyyhitään pyllä, harjataan hampaat ja käydään tuutimaan.

• Anonyymi

Kohteen omistaja tekee päätökset ei välittäjä. Välittäjän pitää antaa tiedoksi kaikki saamansa tarjoukset ja niiden perusteella omistaja tekee päätöksensä. Siinä ei paljoa paina jos joku on tulossa yksityisesittelyyn potkimaan seinälistoja.

• Anonyymi

HÖH! Yhden maatilan kaupan hävisin, kun myytävän tilan naapurin pikkupoika ehti kiikuttaa käsirahan ennen kuin itse ehdimme maksaa.

Kerran taas sain puhuttua yksityisnäytön ennen virallista näyttöä. Tein heti tarjouksen, minkä päämiehiinsä v#"%&nut asianajaja hyväksyi per heti. Kävin hakemassa käsirahat lähimmästä pankista, kun avokaado peruutti seuraavaksi päiväksi tarkoitettua näyttöä. Seuraavana päivänä olin jo uusi omistaja ja remppasin asuntoa, kun sinne pölmähti kymmenittäin innokkaita katsojia.

Tämmöstä se on asuntokauppa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51