Korona leviää
Pääkaupunkiseudulla haasteena on myös maahanmuuttajaväestö, joilla on koronatartuntoja suhteellisesti paljon enemmän kuin kantaväestöllä.
Tarkkoja lukuja ei anneta julkisuuteen, mutta Mäkijärven mukaan tilanne on nyt yhtä huono kuin viime keväänä, kun asiasta uutisoitiin ensimmäisen kerran.
– Tartuntojen määrä on merkittävä. Se koskettaa monia eri kansallisuuksia ja kieliryhmiä, sillä monissa etnisissä ryhmissä kulttuuri, perheiden yhdessäolo ja kaikki muukin on erilaista kuin kantasuomalaisilla.
Hus on ollut keväästä asti yhteydessä maahanmuuttajien yhteisöihin ja tiedottaa koronasta myös englanniksi, venäjäksi, somaliksi ja arabiaksi.
Puhoksen som-alien osuus..???
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mutujen-maskit ?? Geeliä päähän ja menoksi..
- Anonyymi
Ja sossun rahaa hakemaan. "Työ" on vieras käsite tälle ryhmälle.
- Anonyymi
"UutisetKoronavirus
Uudenmaan koronapositiivisista ollut syksyllä 30-40 prosenttia ulkomailla syntyneitä - Husin ylilääkäri: Maahanmuuttajataustaisten osuus suuri
Tänään klo 19:51 (muokattu klo 20:22)
IL:n tieto: Syys- ja lokakuussa sekä marraskuun alkupuoliskolla on Uudenmaan koronapositiivisista ollut ulkomailla syntyneitä 30-40 prosenttia. "voihan pyhä karvahattu sentään..Jopa minä olen SANATON..
- Anonyymi
Korona leviää, koska eivät muuta käyttäytymistään, yhdelläkään maahanmuuttajalla en ole nähnyt vielä maskia. Ja kuljeskellaan isossa joukossa.
- Anonyymi
Kaveri isossa hesan terkkarissa kertoi että " paperittomat matut ovat saaneet tiedon : SAIRASTU koronaan niin sinua ei voi KOSKAAN PALAUTTAA MIHINKÄÄN MAAHAN TAKAISIN "
- Anonyymi
Uusimaa lähestyy nyt leviämisvaihetta: ”On mahdollista, että tulee rajoituksia”, sanoo Husin johtajaylilääkäri Markku Mäkijärvi
Uudellamaalla odotetaan torstaina virallista ilmoitusta leviämisvaiheeseen siirtymisestä. Leviämisvaiheessa saatetaan joutua jälleen turvautumaan yhä kovempiin rajoituksiin, jos tautitilannetta ei saada hallintaan, varoittelevat asiantuntijat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri isossa hesan terkkarissa kertoi että " paperittomat matut ovat saaneet tiedon : SAIRASTU koronaan niin sinua ei voi KOSKAAN PALAUTTAA MIHINKÄÄN MAAHAN TAKAISIN "
Toivottavasti syntymätyhmä kuoleekin siihen! Ne on ne pahimmat tartuttajat! Huutavat julkisissakin kovaa ja kohti, et mahdollisimman moni saisi tartunnan!
- Anonyymi
Mika noiten yleensä annetaan suomes lisääntyä täydessä ylläpios, tämähän on järkyttävää yhteiskuntamme riistoa
- Anonyymi
Koska olemme KOKO MAAILMAN KE_LA
- Anonyymi
Puhos pitäisi ajaa puskutraktorilla kumoon. Siellä on hometta ja rottia. Ja asbestia.
- Anonyymi
Vanha osa säilytetään ja remontoidaan. Uudempi osa puretaan. Paikalle rakennetaan monikulttuurisia keskuksia ( ilmeisesti moskeijoita ja muita ”touhupaikkoja”) sekä Itäväylä tullaan kattamaan itiksen alueelta kokonaan ja sen päälle sitten ”lisäkivaa” ....
Todellinen kulttuurien sekakeskus tuloillaan ... - Anonyymi
ja vithusti meege-reitä
- Anonyymi
Älkää nyt vaan sinisilmät rokottako matuja!!
- Anonyymi
tosi?
- Anonyymi
IL-selvitys: Nuorisoväkivalta Espoossa ja Vantaalla – ulkomaalaistaustaisten määrän kasvu näkyy myös poliisille
Anonyymi kirjoitti:
IL-selvitys: Nuorisoväkivalta Espoossa ja Vantaalla – ulkomaalaistaustaisten määrän kasvu näkyy myös poliisille
Olimme juuri katsomassa papan kanssa Hurstin ruokajonoa. Juttelin ihmisille joita siinä tunnen. Pappahan ei mitään puhu, menetti puhekykynsä sen viimeisen flunssapiikin jälkeen. Olisi tuo varmasti kuollut jos piikkejä ei olisi ottanut. Kyllä tuo vielä jaksaa irvistysnauraa mutta aina ihan vika kohdassa. Ennen se pissasi seisoviltaan mutta kun alkoi mennä enempi lattialle niin nyt olen sen laittanut istumapissaamaan. Siinä se sitten irvistelee mulle.
Kyllä minä sitä rakastan. Oikeestaan se on söpömpi kun ei enää mulle mistään natkuta.
Ei me mitään koronaa pelätä. Mä en tunne yhtään jolla semmoinen olisi ollut.
Olemme nyt papan kanssa odotelleet jokasyksyistä flunssa- rokotetta mutta sellaista ei ole?
Kai sitä nyt tarttee vaan odottaa sitä uutta ihanaa sikaflunssakoronarokotetta jos vaikka ton papan puhekykykin palautuisi?!
Kyllä se heitteli aina niin kivoja herjoja maailman menosta.
- Anonyymi
Tottakai maahanmuuttajien kesken arvotaan eniten koronaa. Muslimien ja mamujen käytöstavat turvaavat arvonnan voittajien määrän. Ei hygieniaa, ei maskeja, ei turvavälejä...
- Anonyymi
Hajusta päätellen niillä on vesipula myös Suomessa.
- Anonyymi
Vappavuori sen sanoi-raju osuus
paljonko taas rahaa menee valistukseen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3168095Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne976309Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743651Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382346- 662260
- 392153
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222136Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962004- 831867
- 481575