Tie käyttöön ralliharjoitus käyttöön

Anonyymi

Voisiko harjoitus pätkäksi saada parhaiten valtion tien, kun ralliharjoitusta kutsuisikin mielenilmaisuksi? Kun Helsingissäkin anarkistit saa teitä sulki ties mistä syistä ..niin ajattelisi että kyllä se vähän syrjemmälle onnistuisi helpostikin.

10

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo on kyllä loistava idea! Varmasti saa paremmin luvat sulkea tie jos pitää mielenilmaisun kyseisellä tiellä. Autoihin vain pikku BLM tarra ja ajella edes takaisin..Ei poliisitkaan voi puuttua asiaan .Ja jos puuttuu niin syyttää niitä esim. rasisteiksi.Mielenilmaisun vapaus on kaikilla. Ralliharjoitukseen on isompi työ saada luvat.

• Anonyymi

En tiedä mutta voisiko olla niin että jos tapahtuman nimeäisi esim. vastustamme pakkopalautuksia tapahtumaksi niin luvat saisi parhaiten koska olen huomannut että tuon nimen alla voi tehdä melkein mitä vain.? En tiedä? Mutta voisihan sitä tutkia tarkemmin että onnituisiko.

• Anonyymi

Mun kaveri on noita ituhippiäisiä jotka mellastaa noissa "parempien ihmisten" mielen osoituksissa. Kysyn siltä kun sen nään että miten ne saa Hesassa tiet poikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun kaveri on noita ituhippiäisiä jotka mellastaa noissa "parempien ihmisten" mielen osoituksissa. Kysyn siltä kun sen nään että miten ne saa Hesassa tiet poikki.

kyl poliisissakin on pitkätukkia.hyvin näytti kalustoo riittävän sulkuhommiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähtisikö Sanna sponssaan jos kuulee että jossain riehutaan ..onko myös nykyään pakko pössytellä että kuuluu "parempiin ihmisiin" ?

• Anonyymi

Vihervassarit syöksee Suomen tuhoon , keskusta ja SDP on samaa shittiä.

• Anonyymi

aivan oikein,työtä tekevää kyykytetään tällä hetkellä.kunnallisvaalit tulossa muistakaa kepun teot.

• Anonyymi

Miksei voi mennä luvallisille harjoituspätkille. Niitä on ympäri suomee vähän jokapuolella. Eikö tuo oo just niitten typerien touhua.
      Varmaan te kohta alatte valtaamaan jotain mökkiä, että saatte julkisuutta.

• Anonyymi

No kun se tapa on nykyään hakea uusia rajoja, jos et ole huomannut!!
        Mielenosoituksetkin järjestetään sillä meiningillä että mitä enemmän saadaan vahinkoa ns. normaalia yhteiskuntaa kohtaan sen parempi ja näkyvyys tämän johdosta tietenkin eri.
        Laittomuuksiin ollaan valmiita kun MAAILMAA yritetään pelastaa SUOMEN varoilla, valitettavasti!

• Anonyymi

Ei se oo yhtä siistii että olis normaalisti. Pitää riehuu ja olla sekasi niinku ituhipit niin se on uus normaali..

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7685
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      61
      2474
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51