Teollisuusalue

Anonyymi

Onko Kunta ottanut ryhtiliikettä. Huomasin että Kunnnan miehiä oli siivoomassa yhtenä aamuna yhtä tonttia.Tapana kun on käydä lenkillä, joka päivä teollisuusalueella. Olen ihmetellyt kun melkein joka tontilla on roinaa kuin kaatopaikalla. Siellä poltetaan pihoilla kaikkea roinaa, haisee pahalle ja.... Ajattelinkin että tässäkö on Taivalkoskelaisten hiilenälki. Kellehän kuuluu valvoa nämäkin asiat...
T lenkkeiliä

6

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä, liike tointit on kaatopaikkoja. Yrittäjät eivät vie urakointi jätöksijään minne ne kuuluu, jätteen keräykseen. Tuodaan sitten omalle tontille... Kyllä valvonta kuuluu tekniselle toimelle. Samoin kunnan tonteilla on myös roinaa, jotka on vain jätetty sinne. Ei muuten tälläinen peli vetele muualla.
      T lenkkeiliä

• Anonyymi

Minä olisin tyytyväinen, jos taloyhtiössä olis niin virkku huolto, että ois oikein hiekkaa kulkureiteillä jäätikkökeleillä, sekä ovi- ja pihavalot pelittäisivät muutenkin, kuin arpomalla on/off, eli palaa, tai sitten ei. En ole ehtinyt tirkkimään naapurikiinteistöjen asioita, mutta voipi olla se ilon ja onnen päivä lähellä, kun muuttoautoa täytetään ja lähden katselemaan kohti valoa.

• Anonyymi

Nämäkin on tärkeitä ja oltava kunnossa. Kohti valoa, arki ja pimeys löytyy kyllä joka paikasta.
        Näitten asioitten jättäminen on leväperäisyyttä.
        Ja eiköhän näitten asioitten valvomasta ja hoidoista jollekkin makseta ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämäkin on tärkeitä ja oltava kunnossa. Kohti valoa, arki ja pimeys löytyy kyllä joka paikasta.
        Näitten asioitten jättäminen on leväperäisyyttä.
        Ja eiköhän näitten asioitten valvomasta ja hoidoista jollekkin makseta ;)

Valvontaa valvontaa... Eikö setä ajele vilkut päällä, suuntaan toiseen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valvontaa valvontaa... Eikö setä ajele vilkut päällä, suuntaan toiseen...

Kilsat tärkeimpiä, palkka vissiin metri taksalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kilsat tärkeimpiä, palkka vissiin metri taksalla.

Ei näin näin syys tehokkuutta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4143
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2358
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40