Ainakin YLE:ltä löytynyt todiste siitä, että alienit kirjoittavat ainakin avaruusaiheiset uutiset:
https://yle.fi/uutiset/3-11655075
Kirjoittaja kirjoittaa huolimattomuuksissaan:
"Chang'e-5:n lasketumisalueella ei ole käynyt ihmisiä eikä heidän laitteitaan."
Heidän. Jos kirjoittaja olisi ihminen, hän kirjoittaisi meistä eikä heistä.
Alienit kirjoittavat uutiset
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
>>>"Chang'e-5:n lasketumisalueella ei ole käynyt ihmisiä eikä heidän laitteitaan."
Heidän. Jos kirjoittaja olisi ihminen, hän kirjoittaisi meistä eikä heistä.<<<
Olet väärässä. YLE:n toimittajan kirjoittama virke on kieliopillisesti täysin oikein.- Anonyymi
Ei ole, itse olet väärässä.
Vähintäänkin sanassa "lasketumisalueella" on kirjoitusvirhe, yksi u-kirjain puuttuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähintäänkin sanassa "lasketumisalueella" on kirjoitusvirhe, yksi u-kirjain puuttuu.Tuostapa kannattaakin nillittää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuostapa kannattaakin nillittää!
Kun toimittaja kirjoittelee TYÖKSEEN, on täysin asiallista huomauttaa huonosti tehdystä työstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähintäänkin sanassa "lasketumisalueella" on kirjoitusvirhe, yksi u-kirjain puuttuu.Huomautat roskasta silmässäni, kun omassasi on tukki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun toimittaja kirjoittelee TYÖKSEEN, on täysin asiallista huomauttaa huonosti tehdystä työstä.
Ei ole asiallista, kun on itse ensin kirjoittanut typeriä valheita! Mikset itse ole ottanut selvää esim. kieliopista, kun olet alkanut täällä nillittämään täysin typeristä ja olemattomista aiheista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole asiallista, kun on itse ensin kirjoittanut typeriä valheita! Mikset itse ole ottanut selvää esim. kieliopista, kun olet alkanut täällä nillittämään täysin typeristä ja olemattomista aiheista.
revi nyt suutuspäissäsi housunperseesikin riekaleiksi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
revi nyt suutuspäissäsi housunperseesikin riekaleiksi :D
Olipas asiallinen palaute....
YLE kulkee maailman tiederintaman etunenässä.
Kun heiltä jotain ulos tulee niin siihen on uskominen koska se on painavampaa ja todempaa kuin konsanaan Jumalan sana.- Anonyymi
Kannattako tuostakaan asiasta nillittää?
- Anonyymi
Jep media kääntää nykyään positiisen negatiiviseksi ja loput jää lukijan vastuulle. Mikään mitä media siis julkistaa, pitää ensin ottaa valheena ja suodattaa se ajatuksen kanssa. Yle etunenässä ja niin törkeästi, että sitä ei usko vanha erkkikään jos vähänkään on jotakin korvien välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556