Haluaakohan mieheni exänsä takaisin?

Anonyymi

Eli olen avoliitossa ja suhde eteni hyvin nopeasti. Mieheni kertoi heti alkuun kaukosuhteestaan ja että olisivat halunneet olla yhdessä mutta välimatka.

Nyt kaksi kertaa olen nähnyt et hän käy exänsä Facebook sivuilla ja kerran tuli häneltä viesti jonka näin ja hän yritti salata sen multa eka.

Hän haluaa olla exänsä kanssa kaveri mutta en voi tunteilleni mitään et mua ärsyttää.

Voinko vaatia poistaa miestä exänsä facesta ja IG?

7

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alkuperäinen lisää että miehellä on IG kuvia paikoista joissa exän kanssa käyneet ja tekstinä tyyliin: paras seura ja sydämmiä ym

• Anonyymi

Kaikilla on menneisyys. Jos et sitä pysty hyväksymään niin tulevaisuutta tuskin on. Poikkeukena se, jos olet jonkun ensimmäinen ihmis-suhde.

• Anonyymi

* poikkeuksena*..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

* poikkeuksena*..

moiva ;)

• Anonyymi

No, minä ehkä kysyisin mieheltä, onko hän nyt varmasti sitten jatkanut elämänsä vai onko henkisesti vielä kiinni tässä eksässä ja toisin julki miltä minusta tuntuu. Epävarmuus tulee nyt siitä, kun hän on perusteeksi erolle ilmoittanut "vain" tuon etäisyyden. Kerro hänelle miltä sinusta tuntuu. Jos on fiksu mies, niin hän osaa saada sinut tuntemaan itseäsi turvalliseksi parisuhteessanne.

• Anonyymi

Kaikilla on exiä, varmasti sinullakin(?) kai itsekkin saatat välillä vaihtaa exän kanssa muutaman sanan jos olette vain kavereiksi taantuneet. Tuskin tämä ihminen tulee pitkän matkan päästä varastamaan miestäsi sinulta.

Se että onko miehesi tunne tasolla vielä kiinni edellisessä voi olla mahdollista. Yleensä ne exät tuppaa unohtumaan kun aletaan seurustelemaan ja ollaan uuden suhteen huumassa. Mutta jos itseäsi asia häiritsee ota se puheeksi, rehellinen avoin keskustelu usein auttaa monessa asiassa. Et voi vaatia toisen ihmisen poistamista facessa ja igssä. Et voi omistaa tai rajoittaa toista keiden kanssa saa ja ei saa olla kavereita ja yhteyksissä.

• Anonyymi

Itse seurallisia vaivihkaa hiljaa sivusta mitä tapahtuu.jos palaavat yhteen et voi sille mitään. Se onkin mielenkiintoista kun olet kuin et olisi huomannut mitään niin nähdä mitä heillä tapahtuu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7296
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      49