Tietääkö joku miten paljon vatsalihasliikkeet kuluttaa kaloreita(kcal) esim. 100 vatsalihasliikettä , paljonko kuluu?
kaloreiden kulutus
4
5369
Vastaukset
- VarmaTieto
Se on tietysti yksilökohtaista. Pienemmät lihakset kuluttavat vähemmän, kevyempi "kuorma" kuluttaa vähemmän, pienemmällä intensiteetillä tehdyt liikkeet kuluttavat vähemmän.
Minä teen kovalla intensiteetillä, liikkeen lopussa aina erittäin kova rutistus, hitaasti alas jne. Olen 190 cm ja painan tämän aamun punnituksen mukaan 105,8 kg.
Minulla 100 liikettä huolella tehtyinä vie 4 minuuttia, joten kaikkiaan vatsaliikkeet kuluttavat ehkä 40 kcal. Jos olet pienempi, niin kulutus on varmasti vähäisempi.
-VT- tämä
Millasta vastusta käytät?
- Anonyymi
Hei. Oisko susta kiva jos sua haukuttais läskiks? Veikaan ettei ois. Joten jos sulla ei oo mitään hyvää sanottavaa niin sinuna olisin vain hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Oisko susta kiva jos sua haukuttais läskiks? Veikaan ettei ois. Joten jos sulla ei oo mitään hyvää sanottavaa niin sinuna olisin vain hiljaa.
Tiedän, että tarkoituksella kaivoit vanhan viestin, kun niihin on niin hauska kommentoida.
Mutta eiköhän asia ole jo hoidossa, melkein 15 vuotta myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575