Mikä teki sinut onnelliseksi tänään, viime viikolla tai joskus aiemmin? Mistä onnellisuus syntyy? Tavoitteletko onnellisuutta?
Mikä teki sinut onnelliseksi?
12
79
Vastaukset
- Anonyymi
Valaistuminen, olen täysin zen.
- Anonyymi
Minut se, kun sain olla koko päivän kanssakäymisessä niin samoin ajattelevien ihanien ihmisten kanssa. Yhteistyö toimi paremmin kuin hyvin näiden sielunkumppanien kanssa. :)
- Anonyymi
Onnea on... läheiset rakkaat ihmiset ja eläimet.
Onnellisuuden tunnetta lisää ihana koti, mukava miesystävä, työ jossa viihtyy.
Hyvää joulua kaikille ja onnellista uutta vuotta.
Tavis - Anonyymi
Mä oon niin itseriittoinen, että pystyn luomaan itselleni onnellisuuden tunteen omilla harhafantasioillani.
- Anonyymi
Materialistille kauniit tai funktionaaliset tavarat tuovat mielihyvää, myös sitovat maailmaan.
- Anonyymi
Jos itsellä pienen hetken olisivatkin asiat hyvin, aina ympärillä ihmisiä joiden onnettomuus tuo särön omaankin onneen.
- Anonyymi
tai ihmisiä, jotka ovat toiminnallaan aiheuttaneet ja edelleen tietoisesti aiheuttavat pahaa mieltä ja tekevät pahoja tekoja
- Anonyymi
Hyväntuuliseksi teki tänään eräs harrastuksiini ja työjuttuun tekemäni muutos. Miten iso merkitys sillä on, selviää aikanaan. Onnellisuus liittyy elämässä lähinnä suhteessa lapsiini.
- Anonyymi
Väärä linkki, tarkoitin tämän linkittää:
Helene Fischer | Little Drummer Boy (Live aus der Hofburg Wien), mutta ei onnistunut
- Anonyymi
Haluaisin löytää itseni ja olla rehellinen. Uskon, että se tekisi minusta onnellisen. Rehellinen elämä. En tiedä, auttaisiko siinä toinen ihminen.
- Anonyymi
Mannerheim
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477725
- 334283
- 573755
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642508
- 582459
- 402349
- 162306