On kaduttanut ei siinä mitään ✌️
Vaan nyt katumuksen jälkeen on hauskaa katsella tuomitsevien ihmisten kasvoja kun kulkee kadulla 😂
Voi kuinka pikkusieluista meininkiä tuomita ihmisiä ulkonäön mukaan 😂
Naamat vääntyilee kuin metsän peikolla valon nähdessään ja ilkeitä eleitä vaikka kuinka 😂
Kyllä ne osaa olla ulkokultaisia vaan missä on hyvät teot niillä ketkä tuomitsee ulkonäön mukaan?
Ei missään 🤷♂️ Vaan ainoastaan purkavat erilaisuuteen pahan olonsa ja siinä kaikki.
Typeriä pellejä olette, te "normaalit" muka hyvät ihmiset.
Katsokaa mitä teette!
Meret ja maat täynnä roskianne!
Ja siihen haluatte kaikki muutkin osalliseksi!
Hyi vittu sanon minä kasvotatuoituna 🖕✌️
Tatuoinnit kasvoilla
3
81
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se ole varsinaisesti ulkonäön perusteella tuomitsemista. Olet itse tehnyt päätöksen muuttaa ulkonäköäsi tavalla, jonka tiedät viittaavan vahvasti rikolliseen elämäntyyliin. Olisiko se todella vain ulkonäön perusteella tuomitsemista, jos kasvoissasi lukisi vihaan *vähemmistön nimi*?
Ne ovat ennakkoluuloja ja niiden mukaan kuvittelet päässäsi kuvan ja luonteen mikä ei pidä paikkaansa.
Eli harhoissa elämistä toisin sanoen.- Anonyymi
AnarkistiApostoli kirjoitti:
Ne ovat ennakkoluuloja ja niiden mukaan kuvittelet päässäsi kuvan ja luonteen mikä ei pidä paikkaansa.
Eli harhoissa elämistä toisin sanoen.No mutta jos otsassasi nyt lukisi vaikka "vihaan neek...." niin kyllä minä ennakkoluuloisesti olettaisin sinut rasistiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094