parinvuoden ikäisistä rio:oista? Miten onko herkkiä ruostumaan kannattaako teettää alustan massaus entä miten jakopää onko hihna vai ketju ja jos hihna niin mikä on kilometri ja vuosi raja? Onko hyvä auto ja onko jotain mitä pitäisi tietää tai mitään mikä ärsyttää? Pitkä takuu ja edukas hinta houkuttelee ja vissiin ihan hyvät varusteetkin.
Onko kokemuksia uudehkoista
6
86
Vastaukset
- Anonyymi
Rio on karvalakki malli, jotenka se voi olla surkea laatuinen, kannattais testata ekana?🤗🤗
- Anonyymi
Rio on pykälää ylempänä. Kia Picanto on se ihan pienin malli. Itsellä ei ole (nyt) parivuotiaista Rioista kokemusta, eli tästä nykyisinkin uutena myynnissä olevasta korimallista, tosin faceliftin taisi saada äskettäin. Mulla on se edellisen korimallin Rio, vm. 2016 eikä vielä ole ollut kuin tilapäisiä rengaspainevaroittimen häiriöitä jotka on kuittaantuneet itsestään ilman ylimääräisiä korjaamokäyntejä.
- Anonyymi
En sitten tiedä..mulla on hyndai 1,2 09 ajettu260tkm.....ketjulla ja hyvin toimii sama moottori on kia hyndai sisar autoja:
- Anonyymi
90 prosenttia parin vuoden ikäisten autojen omistajista ei tiedä onko heillä ruostuvaa laatua oleva auto vai ei. Teoreettinen mahdollisuus on, että katsastusukko huomaa ensimmäisessä katsastuksessa alkavaa ruostetta ja kertoo siitä. Joskus 80-luvulla oli vielä autoja joissa ei ollut 100% sinkitty kori, jolloin ruostetta alkoi valmistus tai suunnitteluvirheistä porsia jo pahimmillaan 3-4 vuoden kohdalla. Nykyisistä autoista ei löydy massaamattomanakaan yleensä alustaosien pintaruostetta lukuun ottamatta ruostuvia kohtia ennen kuin mittarissa on 6-10 vuotta.
- Anonyymi
valtion tulisi korvata tiesuolalla aiheuttamansa ruostevauriot autoilijoille. Vaurioiden korjaaminen aiheuttaa tuntuvia taloudellisia vahinkoja autoilijoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valtion tulisi korvata tiesuolalla aiheuttamansa ruostevauriot autoilijoille. Vaurioiden korjaaminen aiheuttaa tuntuvia taloudellisia vahinkoja autoilijoille.
Valtion verotus ei aiheuta ylimääräisiä taloudellisia kuluja autoilijoille?
Liikennettä verotetaan 8 miljardia vuosittain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738