Onko jotakin asioita joita vaadit suhteessa tai seksissä kumppaniltasi itse voisin vaatia että joka päivä naiseni on annettava minun antaa kielihoidon hänelle ja jos ei suostu niin eron paikka niin kerran kaksi päivässä on minimi
Mita vaadit kumppaniltasi
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aamukahvit sänkyyn :)
- Anonyymi
Arvostus, kunnioitus ja välittäminen
- Anonyymi
Tykkäät nuolla.
- Anonyymi
Kumppanilta vaadin että luotettava ja roteva ja lihaksikas ja halukas ja sopivan ikäinen. On unelmauros.
- Anonyymi
Nostan 120 kg penkistä. Riittääkö se?
Kyllä hän sitten huomaa, jos jotain tuli töllöiltyä. En osaa mitään vaatimuslistoja laatia. Kunnioittaa minua omana itsenäni, toimii.
- Anonyymi
Jos jotain pitäisi vaatia niin se, ettei ole sinkkupalstan Gaylord Focker eikä miestä esittävä partanainen.
En kyllä vaadi edes sitäkään. Sellaiset on helppo tunnistaa ja ohittaa. :) Vaadin kumppanilta että hän osaa ja uskaltaa olla aidosti oma itsensä.
Ei tarvii olla täydellinen, sillä rosoisuutta pitää olla. Kunhan on aito, mulle kelpaa..
Feikit upotkoon suohon...- Anonyymi
Niin, rehellisyys on hyvä asia.
- Anonyymi
Mitä jos haluaisi mieluummin sormilla hyväilyä?
- Anonyymi
Ei mun kieleni tarvi mitään hoitoa! Pesen kieleni itse hammasharjalla.
- Anonyymi
Iso rinnat, pitkät vaaleat hiukset, laiha, pitkät sääret, turpeat huulet ja antava
Heh. Minun ei tarvitse mitään vaatia, koska saan kumppanilta ... ah ... ihanaa. Tuntuu ihanalta. Nam nam, Toivottavasti ette kadehdi minua.
- Anonyymi
Onko kiva olo Jälkkäri-istujalla?
- Anonyymi
Mitä vaatisin?
Kumppanin tulisi olla nainen jolla on vahvat omat käsitykset siitä mitä hän haluaa. Itsenäinen nainen joka ei välttämättä miestä tarvitse. Mies olisi hänelle vain lisä elämässä jota hän mielellään itse ohjailee sellaiseksi kuin itse haluaisi.
Tasapainoinen, ei äkkipikainen, ehkä jopa hieman kylmä ja ylpeä.
Positiivinen asenne elämään, jopa vaikeuksien keskellä hän katsoisi vain tulevaan märehtimättä vaikeuksissa. Toisia ihmisiä kunnioittava perusluonne.
AsianVierestä - Anonyymi
Jonkin tason kunnioitus pitäisi olla. Vedättäjistä en ole kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942