Täysinäinen avaamaton Gambina-viinipullo löytyi.
Taidan muuten pitää ensi viikonloppuna 2:n päivän hotelliloman keskustassa, Alexandrassa ajattelin olla.
Uskomaton löytö siivotessa roskien alta.
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
nyt paljastin mihin kaupunkiin meinaan mennä hotellin nimellä oho!
Siivosit roskien alta..🤔
Lisäksi löytyi 200 000 kpl Bildenille menneitä laskemattomia äänestyslipukkeita, puutarhatraktori ja pihatonttu.
Sitä roskien slle jää kaikenlaista...😁Disse kirjoitti:
Lisäksi löytyi 200 000 kpl Bildenille menneitä laskemattomia äänestyslipukkeita, puutarhatraktori ja pihatonttu.
Sitä roskien slle jää kaikenlaista...😁Trumpille tarkoitat...
No niin.. 👍Wwuwuw kirjoitti:
Trumpille tarkoitat...
No niin.. 👍No what ever... vai oliko ne viime vaaleista? 🤷♂️
- Anonyymi
Tehdäänkö agentti 007 -tyyppinen tapaaminen salaa hotellissa :;D
- Anonyymi
Joo, kaikki sinne ja sitten huomaamationta kyyläystä, että kuka onkaan kuka....
- Anonyymi
4 tähden hotelli 122e lähtöhinta, jos ei juo minibaaria tyhjäksi heh, onkin pitkä aika kun viimeksi olin hotelleissa, nyt on pakko lähteä reissaamaan jonnekin tulee huoltojuttu asuntoon :)
- Anonyymi
Gambina on 21 volttista koktailia ,ei viiniä. Giniä, vermuttia ja mausteita.
"Alan miesten" arvostamaa Gambinaa sentään vielä myydään, mutta mm. Sorbuksen ja Vineton valmistus ja myynti on lopetettu.
Vinetto oli muuten erinomainen glögin pohja. Mites Gambina? ; )Mitä hotellilomalla tehdään? Kykitään hotellihuoneessa juomassa viinaa?
- Anonyymi
Jos on joku kaupungin keskustan hotelli niin kaikki yökerhotkin silloin kävelymatkan päässä hotellista ellei peräti hotellilla ole omiakin yökerhoja..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932