Biisiketju

Anonyymi

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää musiikkiahan MJ tekee, mutta kaveri on pedofiili. Ei jatkoon.

• MJ oli, sillä herra on ollu toistakytä vuotta jo kuolleena.

• Ihan_sivusta kirjoitti:

MJ oli, sillä herra on ollu toistakytä vuotta jo kuolleena.

Kyllähän se julkaisi uutta musiikkia vielä kuoltuaankin :D

• Pummi kirjoitti:

Kyllähän se julkaisi uutta musiikkia vielä kuoltuaankin :D

Oliko ne niitä biisejä jotka se oli ehtinyt nauhottaa, mutta ei ollut vielä ehtinyt julkaista levynä?

• Ihan_sivusta kirjoitti:

Oliko ne niitä biisejä jotka se oli ehtinyt nauhottaa, mutta ei ollut vielä ehtinyt julkaista levynä?

Ne ovat jonkun muun laulamia. Ei kuulosta ollenkaan Jacksonilta.

• Pummi kirjoitti:

Ne ovat jonkun muun laulamia. Ei kuulosta ollenkaan Jacksonilta.

Ok.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Joku juttu pitäisi kuunnella: Metallica ja San Francisco Symphony Orchestra :D

• Hyvät yöt! Ompa Bryan Adams vanhentunut. Itse muistan hänet lähinnä 90-luvulta Robin Hood leffan laulusta ja duettosta jonkun Spice Girl gimman kanssa.

Helpottiko eilen kirjoittelu oloa vai iskevätkö kaiken maailman säryt vielä päälle?

• FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Hyvät yöt! Ompa Bryan Adams vanhentunut. Itse muistan hänet lähinnä 90-luvulta Robin Hood leffan laulusta ja duettosta jonkun Spice Girl gimman kanssa.

Helpottiko eilen kirjoittelu oloa vai iskevätkö kaiken maailman säryt vielä päälle?

Vanhahan tuo jo onkin. Ei voi enää uudelta näyttää, kun on kilsoja noinkin paljon takana. Ei ne mihkään helpota. Mukana on visusti.

Mitäs tänään trollataan? :)

• Gaylord_Focker kirjoitti:

Vanhahan tuo jo onkin. Ei voi enää uudelta näyttää, kun on kilsoja noinkin paljon takana. Ei ne mihkään helpota. Mukana on visusti.

Mitäs tänään trollataan? :)

Focker: "Mitäs tänään trollataan? :)"

Ei mitään! Itse en ole nyt trollaustuulella. Mutta mitä sinulle kuuluu? Itse kävin tänään asioilla Joensuun keskustassa: yritin tavottaa isännöintiyrityksen henkilökuntaa, palautin kirjastoon kirjoja ja kävin apteekissa. Tarkoitus oli kävellä keskustaan, mutta ajoin sittenkin bussilla. Sinähän aikaisin olit tänään hereillä! :)

Focker: "Mitäs tänään trollataan? :)"

Ei mitään! Itse en ole nyt trollaustuulella. Mutta mitä sinulle kuuluu? Itse kävin tänään asioilla Joensuun keskustassa: yritin tavottaa isännöintiyrityksen henkilökuntaa, palautin kirjastoon kirjoja ja kävin apteekissa. Tarkoitus oli kävellä keskustaan, mutta ajoin sittenkin bussilla. Sinähän aikaisin olit tänään hereillä! :)

Okei semmonen päivä.

Heräsin, kun piti herätä. Nyt ajattelin mennä kauneusunille. Kasvattelemaan kahta jäntevää
        partakarvaani. :)

• Gaylord_Focker kirjoitti:

Okei semmonen päivä.

Heräsin, kun piti herätä. Nyt ajattelin mennä kauneusunille. Kasvattelemaan kahta jäntevää
        partakarvaani. :)

Ainiin musaketjussa, niin vanhaa hyvää musaa, loistavat sanatkin. Simply red.

https://youtu.be/izOdvBmTDh0

Ihan hyvää musiikkia! Oli aikanaan suuri hitti. Niin oli suuri hitti tämäkin. Bryan Adams sen mainistemani Spice Girls Mel C:n kanssa.

https://www.youtube.com/watch?v=_W2jONIjrM0

Jep. Nyt meen nukkumaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kaikkien aikojen parasta biisiä ei ole valittu koska raatia ei ole perustettu.

• Anonyymi

Huvittavaa että osa samanlaisista kommenteista pysyy ja osa katoaa.

• Anonyymi

"Tekoäly" vai moderaattori?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tekoäly" vai moderaattori?

Varmaan teko"äly".

• Anonyymi
    • Anonyymi

On toi biisi hyvin tehty, mutta Jackson liian friikki, seksuaalisten luokitusten tuolla puolen, jotku bowiemaiset ois sopinu paremmin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4810
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1131
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      947
    Aihe