Kerron Jeesuksesta ja sovitustyöstä,

Anonyymi

kuulittepa tahi ette. Se on minun tehtäväni. Kun yksikin pelastuu, iloitsen ja taivas iloitsee kanssani!

”Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.”
Luuk 15:7

12

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

”Vaan puhu heille minun sanani, kuulkoot tai olkoot kuulematta; sillä uppiniskaisia he ovat.”
      Hes 2:7

• Anonyymi

Simo vaatehuoneelta vain 99

• Voit hyvinkin joutua vastuuseen epäjumalan mainostamisesta ja lähimmäisten harhaanjohtamisesta jos oikea jumala vastoin kaikkea todennäköisyyttä on olemassa.

• Anonyymi

Jokainen kristitty on tässä Jeesuksen jättämässä tehtävässä mukana, tavalla tai toisella, enemmän tai vähemmän, tieten tai tietämättään.

• Anonyymi

Uskovaisten taivaassa tulee äkkiä aika pitkäksi tekemisen puutteessa. Minä ainakin aion aloittaa taas vauvasta täällä maan päällä.
      Ja kyllä ne uskovaisetkin niin tekee, he kun luulevat että tuonpuoleisessa ollaan ikuisesti jeesusta ylistäen ja syntisäkit sitten siellä alakerrassa.

• Anonyymi

Valitettavasti et ole Jumala,joten et pysty päättämään,millaisen kuoleman jälkeisen kohtalon saat. Kristittynä tiedän tasantarkkaan,että on vain kaksi paikkaa,jonne ihminen päätyy ikuisiksi ajoiksi,kuolemansa jälkeen. Ala Lukemaan Raamattua, niin alat hiljalleen tajuta,onko tuo Pyhäkirja Jumalan ilmoitus itsestään ja tahdostaan ,vai onko se puppua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti et ole Jumala,joten et pysty päättämään,millaisen kuoleman jälkeisen kohtalon saat. Kristittynä tiedän tasantarkkaan,että on vain kaksi paikkaa,jonne ihminen päätyy ikuisiksi ajoiksi,kuolemansa jälkeen. Ala Lukemaan Raamattua, niin alat hiljalleen tajuta,onko tuo Pyhäkirja Jumalan ilmoitus itsestään ja tahdostaan ,vai onko se puppua.

Uskon jälleensyntymiseen joka käy jo ilmi kirjoituksestani. Olen tutkinut teosofiaa ja rajatiedon kirjallisuutta
        Oletko varma että tietosi on oikea? Onko uskonoppisi ainut ja oikea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on just noin.
        Jeesus antoi haasteen:
        Jeesus vastasi heille ja sanoi: "Minun oppini ei ole minun, vaan hänen, joka on minut lähettänyt.
        Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani.”
        Joh 7:16,17

• Anonyymi

Uskovaisten taivaassa tulee äkkiä aika pitkäksi tekemisen puutteessa. Minä ainakin aion aloittaa taas vauvasta täällä maan päällä.

Kaikenmaailman narisistien juttua sitä on tullut kuulluksi, mutta tuo, että kuvittelee olevansa itse se, joka antaa uuden tällaisen elämän taas kun tämä entinen loppuu, menee kyllä jo liian pitkälle. Mutta niinkuin narsistin mieslistä voi: antaa mkoman luulla joa ei muuta halua uskoa, kyllä totuus sitten herättää unesta, ja se on viimeiselle tuomiolle pääsy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikenmaailman narisistien juttua sitä on tullut kuulluksi, mutta tuo, että kuvittelee olevansa itse se, joka antaa uuden tällaisen elämän taas kun tämä entinen loppuu, menee kyllä jo liian pitkälle. Mutta niinkuin narsistin mieslistä voi: antaa mkoman luulla joa ei muuta halua uskoa, kyllä totuus sitten herättää unesta, ja se on viimeiselle tuomiolle pääsy

Onko oman lahkosi opit sitten jotenkin älykkäämpiä kuin reinkarnaatio?

• Anonyymi

Eräs sanoi näin:
      ” En minä kuitenkaan pidä henkeäni itselleni minkään arvoisena, kunhan vain täytän juoksuni ja sen viran, jonka minä Herralta Jeesukselta olen saanut: Jumalan armon evankeliumin todistamisen.”

• Anonyymi

Omavanhurskaat hukkuvat oppiinsa.
      Mm nämä kristittyjen teot rikkovat kahta Lakia kristillisten Kaikkivaltiaiden Pyhään Nimiin esiintyen:
      "Älä tapa" https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
      Ja
      https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe