Hei.
Kyselisin onko kukaan sortunut tilaamaan sivustolta www.kanastino.com?
Onko minkälaisia kokemuksia. Meillä nyt 16päivää ollut tilaus tulossa eikä näy seurantakoodilla mitään. Käyttävät kuriiri firmana WHISTL YHTIÖTÄ. Vastasivat sähköpostiin että 4-6 päivää menee niin paketti toimitetaan mutta epäilen että huijatuksi ollaan tultu. Onneksi paketti ei ollut kallis mutta kortti varmasti pitää kuolettaa.
Huijaus sivusto www.kanastino.com?
8
94
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla sama tilanne,eli ilmeisesti huijausjuttu.
- Anonyymi
Nyt tuli paketti perille. 21päivää kesti toimitus. Ilmoituksessa mainostettiin puisia lasten ukkoja joita saa koota eri muotoisiin yhdistelmiin. Tuli kuitenkin aivan heikkolaatuisia MUOVISIA hahmoja joihin pitää erikseen liimata tarrana ihmisten kuvat. Täysin kiinassa tuotettua krääsää.
ÄLKÄÄ TILATKO.
- Anonyymi
Valitettavasti sorruin ostamaan mukavan näköiset puu-ukot, joita voi koota torneiksi jne. Tilaus 27.11. Perille ei ole vielä tullut. Kyselin, onko hukkunut matkalla, sain englanninkielisen vastauksen (11.12). että matkalla on ja muutaman päivän sisällä pitäisi olla perillä. Ei ole vielä tullut ja postin ilmoituksen mukaan, eivät ole vielä saaneet kuljetettavaksi. Se siitä joululahjasta, taitaa tulla kauppareissu.
- Anonyymi
Sama juttu. Tilasin 26.11. Olen käynyt saman keskustelun. Tuotetta ei siis ole tullut, tuskin on tulossakaan.
- Anonyymi
Tilasin ja maksoin kaksi kappaletta 1.12. Ei ole vielä tullut perille.
- Anonyymi
Täällä samat epäilyt.
- Anonyymi
Kanastinon puisia ukkoja odotettu kuukausi-maksettu pay palin kautta- pitäisi kai selvittää mahdolliset toimenpiteet.Näyttää olevan monia vahingon kärsineitä.
- Anonyymi
Tilasin myös "puiset "ukot, tuli muoviset !!!
Minunkin piti kysellä tilauksen perään , tuli reilun 3 vkon jlk!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738