28 -vuotias rouva!

Anonyymi

89manu

Olemme hetero pari vantaalta ja aloimme toteuttamaan rouvvan toiveita.
Ensimmäinen toive on:
Kokeilla miltä tosi iso ja paksu penis tuntuu pillussa.
Löytyisikö oikein isoa penistä sirolle 28-vuotiaalle rouvalle olen 167cm 54kg.

8

729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stdissa olis yks tervepäinen ja kroppanen kiinnostunu jeesaamaan tohon teidän pulmaan... tiedä sitte mikä teidän mittapuulla on iso ja paksu mut eipä tosta omasta kukaan ole ainakaan toistaseks kesken jättäny tai reklamoinut 😉

• Anonyymi

Täällä olisi 40v pari. Tarkoitus olisi joulun ja uudenvuoden välillä tulla Helsinkiin keltaiseen ruusuun. Oletko käynyt? Kiinnostaisiko tulla naimaan 40v naista 165/65.

Jos laitat linkin vehkeesi kuvaan kerromme rehellisen mielipiteen onko se iso 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä olisi 40v pari. Tarkoitus olisi joulun ja uudenvuoden välillä tulla Helsinkiin keltaiseen ruusuun. Oletko käynyt? Kiinnostaisiko tulla naimaan 40v naista 165/65.

Jos laitat linkin vehkeesi kuvaan kerromme rehellisen mielipiteen onko se iso 🙂

Vähän meni ohi toi Joulu-Uusivuosi akseli, mutta jos vielä maisemissa niin miksipä ei..

• Anonyymi
        Ginger-J kirjoitti:

Vähän meni ohi toi Joulu-Uusivuosi akseli, mutta jos vielä maisemissa niin miksipä ei..

Akan lörtsy lensi mustaan aukkoon

• Anonyymi

Rouva on laihtunut 5 kg , pärräkammatin poika on aloittaja

• F4ntasy0fAllium

Voitte koittaa esim. valtavalla purjosipulilla, miltä todella kookas tuntuisi. Tuntuma on äärimmäisen aito.

• Anonyymi

Suksi jo hevon vittuun idiootti

• F4ntasy0fAllium
        Anonyymi kirjoitti:

Suksi jo hevon vittuun idiootti

Se oli rumasti sanottu! Hyi!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1669
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1578
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1373
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1329
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1021
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      939
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      931
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      846
    Aihe