Koulukiusaaminen

Anonyymi

On se vaan kumma kun Pellossa koulukiusaamista ei saada loppumaan.
Tätä on ollut jo 2.5 vuotta lapseni kohdalla.
Onko jollakin muilla tätä kokemusta?

16

1011

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyl ne koulukiusaajatkin uskovat, kunhan säikähtävät ,eikä ole mitään laitonta asiassa.

• Anonyymi

kaverini meni joppariin ostamaan pizzaa ja myyjä ylimielisesti vaati selityksiä että on selityksen paikka tähän päivään saakka ystäväni on ihmeissään miksi joku tolkku asiakaspalveluun piikamyyjä oli asialla ylimielinen

• Anonyymi

Mitenkäs tämä liittyy aloitukseen eli koulukiusaamiseen?

• Anonyymi

selvä?

• Anonyymi

Heikot tulevat koulukiusatuksi. Suosittelen väkivaltaa ratkaisuksi.

• Anonyymi

Väkivalta ei ole ratkaisu sillä sanoit sen jo itse, että "Heikot tulevat koulukiusatuksi."

• Anonyymi

Eihän Pellossa ole koulukiusaamista eikä työpaikkakiusaamista. Eikä puhuta pahaa eikä perättömiä toisista ihmisistä, ei tahallaan eikä edes vahingossa. Täällä kaikki elävät erinomaista elämää eikä mitään negatiivista ole olemassakaan tässä kunnassa. Kunnanjohdon johtokunta

• Anonyymi

Eikös yksi tapaus ollu joka pääty myös lehtien otsikoihin, muutampi vuosi sitte
      en tiiä miten se päätty mutta yleensä kiusattu lähtee pois

• Anonyymi

Ainahan sitä pikku kiusaamista ollu koulussa.Mutta jos on vakavaa niin siihen tulee puuttua.Kyllä siihen keinot löytyvät jos kiusatulla on tomerat vanhemmat jotka tohtii tuoda asian tietoisuuteen nopeasti ettei kiusattu saa niistä traumoja kuten usein kerrotaan jälki käteen kiusaajan piikkiin

• Anonyymi

kittilässä samaa. erittäin vaikeaa saada loppumaan. Mistä lienee joutuun?

• Anonyymi

Johtunee heikoistä henkilöistä

• Anonyymi

Opeilla ja reksillä on vastuu puuttua kiusaamiseen

• Anonyymi

Vanhempien tehtävä tehdä lapselle jo pienestä pitäen arvot ja säännöt toisten ihmisten kunnioittamisesta ja käyttäytymis säännöistä, jos ei pienenä niitä ole kotoa oppinut niin juuri näin käy. Häiriköidään ja otetaan joku kiusattavaksi. Ota ehdottomasti yhteyttä rehtoriin ja myös rohkeasti kiusaajan vanhempiin. Toivottavasti kiusaajat saadaan aisoihin jos ei puhumalla niin järeämmin ottein.

• Anonyymi

Sen tiedän, että jos joutuu kiusatuksi niin hänen elämä on pilalla ja läheisten. Kiusaajia on myös työelämässä. Ei ole ollenkaan leikkiasia tai vitsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen tiedän, että jos joutuu kiusatuksi niin hänen elämä on pilalla ja läheisten. Kiusaajia on myös työelämässä. Ei ole ollenkaan leikkiasia tai vitsi.

Olen huomannut,naiset tai meikki pellet on pahimpia kaaosta lietsoon kun vastaava johtaja poistuu niin alkaa kaakatus työtä tekevien mollaamiseen,varsinkin jos ei ole koulutusta

• Anonyymi

Suosittelen koulukiusaajille kunnon muilutusta. Loputon hysyttely voi päättyä kiustaun itsemurhaan, mitä tapahtuu. Kun kiusaajan hakkaa muutamaksi viikoksi liikuntakyvyttömäksi, niin siitäkin tulee vielä ihminen. Se tajuaa, että rangaistus oli täysin oikein,koska hän itse oli toiminut niin väärin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7145
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3988
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      52
      3463
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2988
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2756
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2183
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2177
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      44
      2133
    Aihe