Tori.fi - outoja hyypiöitä aivan liikaa siellä

Anonyymi

En ennätä torissa jatkuvasti olla kirjautuneena eikä sellaiseen ole edes itselläni mahdollisuus. Joka ilta kuitenkin katson tilanteen ja viestit. Ihme hyypiöitä, jotka kyselevät jotakin mutta kun heille vastaa, niin sitten eivät ikinä vastaa takaisin.

Viimeksi tiedusteltiin kuntoa ja onko vielä myynnissä. Kun muutaman tunnin kuluttua tästä viestistä vastasin takaisin, niin ei enää kuulunut mitään. Mitä ihmeen hyypiöitä tuolla Tori.fi oikein pyörii?

2

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen jo kauan ihmetellyt miksi siellä voi myydä tuotteita pelkällä nimi merkillä ilman että tarvitsee ilmoittaa rehellisesti oman nimensä tai liikkeen nimeä julkisuuteen.
      On mukava tehdä kauppaa kun näkee heti kuka on myymässä omalla nimellään.
      Nyt siellä on muutamalla vain nimimerkki.
      Ihmettelen miten ylläpito hyväksyy tämän mutta ainahan saa ihmetellä.

• Anonyymi

Muihin myyntipaikkoihin verrattuna olen pääasiassa ostan roolissa huomannut muutaman asian Torissa. Myyjät eivät osaa eivätkä halua myydä. Ilmoitukseen ei monesti vaivauduta edes mainitsemaan, että onko toimitustapana postitus vai nouto. Koko ilmoituskin kirjoitettu muutamalla sanalla eikä ole edes pilkkua tai pistettä osattu käyttää, mutta se nyt on toissijaista.

Sitten kun kyselet, että ostaisin tuotteesi hintaan x ja maksaisin päälle postit, niin joko ei vastata mitään vaikka myyjä on nähnyt viestin tai sitten ilmoitetaan, että vain nouto. Vastauksen saaminen kestää yleensä päiviä noinkin yksinkertaiseen kysymykseen. Toinen juttu on myös se, että kerrankin olin ostamassa tuotetta myyjän tarjoamalla hinnalla ja maksamassa posteja. Myyjä sanoi, että on jossain reissussa ja palataan asiaan ensi viikolla. Kysyin voisiko tuotteen varata kuitenkin. Tähän myyjä ei vastannut mitään ja odottelin ens viikolle. Sitten tuote olikin myyty ja ilmoitus poistettu. Eräs ärsyttävä asia on nämä jotka unohtavat ilmoituksensa kohteen myynnin jälkeen ja ostajan aikaa tuhlaantuu kysellessä jo myydyn tavaran perään. Olen aina ollut ostamassa tuotetta myyjän tarjoamalla hinnalla ja itse tarjoutunut maksamaan postit eli en ole tinkinyt. Osassa ilmoituksissa on ollut maininta, että postitus sopii, mutta vastausta ei kuulu.

Näiden kokemusten jälkeen nykyisin ostajana spämmin kaikille viestiä kellä olisi tuote josta olen kiinnostunut. Muillakin kauppapaikoilla moista on sattunut, mutta paljon pienemmissä määrin kuin Torissa. Moni nykyään niin laiska ettei jaksa postittaa vaikka eletään Koronaikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7412
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4088
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3625
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2349
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2317
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43