Hei, Onko suositella näkijää Riihimäki, Hyvinkää, Järvenpää alueelta? :)
Selvänäkijä Riksu-Järvenpää -alueella
4
1444
Vastaukset
- Anonyymi
Myös muualla Uudellamaalla käy :)
- Anonyymi
Hyväuskosille on puhnroja...
Oikea selvänäkin näkijä tietäisi tietysti tarpeesi etukäteen ja suunnistaisi kotiovellesi.
Mitä veikkaat, kuka vedättää ja ketä?- Anonyymi
Typerää ilkeilyä asialliseen kysymykseen.
Oletko aloittaja etsimässä henkilökohtaista käyntiä, vai puhelinnäkijää? Henkilökohtaisesti vastaanottavia en tiedä tällä hetkellä kovin montaa. Aiemmin oli Pirjo Mäkinen , Kaarina Korhonen ja Sirkka Areva, pitkän linjan konkareita. Kävin heillä itse ja heidän ennustuksiaan kuuntelen yhä joskus kaseteilta tai luen muistiinpanoja. Viimeksi vuosi sitten kävin Arja Kososella Konalassa, se oli hyvä kokemus. Hän on enemmänkin meedio, sain viestejä rajan takaa ja myös ennustuksen tulevaan. Ennustus oli realistinen, vielä en osaa sanoa toteutumisesta kun käynnistä on vain puolisen vuotta. Hän tiesi kyllä minusta yhtä ja toista, mitä ei voi arvata tai päätellä, ja ennustus oli sen vuoksi realistinen ja uskon sen voivan toteutua, mutta aika näyttää. (Kyse oli työelämän asiasta). - Meediotieto mitä sain Arjan kautta eräältä edesmenneeltä henkilöltä, josta kysyin, sisälsi viestin joka oli minulle hyvin merkityksellinen ja minkä merkitystä Arja itse tai kukaan mukaan ei varmasti voi tietää. - Kannattava käynti siis. Mainittakoon vielä hyvä ilmapiiri:)
Suomen spiritualistisen seuran sivuilta saa meedioiden yhteystietoja. Olen käynyt heidän yhteistilaisuuksissaan, ja saanut sieltä yhden viestinkin. Vaikuttaa yleisesti asialliselta toiminnalta, mitä harrastavat ko. yhdistyksessä.,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594