Tein tänään havainnon että olen vahvempi jalat penkillä kuin maassa. Mistä mahtaa johtua?
Penkki jalat maassa vs penkillä
6
220
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi tekniikka jalat penkillä...
- Anonyymi
Se tuntui luonnollisemmalta ainakin. En ole hyvä penkkaamaan mutenkaan. Teen sitä kapeahkolla otteella punnerruksen apuliikkeenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tuntui luonnollisemmalta ainakin. En ole hyvä penkkaamaan mutenkaan. Teen sitä kapeahkolla otteella punnerruksen apuliikkeenä.
Yleensä punnerrus on penkin apuliike...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä punnerrus on penkin apuliike...
Mutta en treenaa voimanostoa. Minua kiinnostaa eniten se miten paljon saan rinnalle ja siitä punnertaen ylös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta en treenaa voimanostoa. Minua kiinnostaa eniten se miten paljon saan rinnalle ja siitä punnertaen ylös.
Siihen tarkoitukseen olen huomannut että penkki tai vinopenkki on mainio ojentajien voiman lisääjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen tarkoitukseen olen huomannut että penkki tai vinopenkki on mainio ojentajien voiman lisääjä.
Vino penkki on hyvä pystypunnerruksen treenissä. Riippuu tietenkin punnerruksen tekniikasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427215
- 324028
- 543523
- 423030
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482216- 412193
- 452169