Haluaako joku täällä tehdä siten, että katsoisimme toisillemme? Jos, niin annan lisätietoja.
Ennustusten vaihto?
4
86
Vastaukset
- Anonyymi
Minä voin vaihtaa kanssasi ihan mielelläni.
T. Vp- Anonyymi
Kiitos. Samoissa piireissä pyörii mies, jonka kanssa olemme tutustuneet ja alkaneet viettää enemmän ja enemmän aikaa yhdessä. Olemme varattuja eikä siis kyse ole seurustelusta, mutta olen huomannut, että pidämme toisistemme seurasta. Mikä hänen tarkoituksensa minulle on ja mikä minun hänelle? Miten hän minut kokee? Sinulle vastaan askarruttavaan asiaasi. Toivon samalla tavoin pohjustusta.
T. Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Samoissa piireissä pyörii mies, jonka kanssa olemme tutustuneet ja alkaneet viettää enemmän ja enemmän aikaa yhdessä. Olemme varattuja eikä siis kyse ole seurustelusta, mutta olen huomannut, että pidämme toisistemme seurasta. Mikä hänen tarkoituksensa minulle on ja mikä minun hänelle? Miten hän minut kokee? Sinulle vastaan askarruttavaan asiaasi. Toivon samalla tavoin pohjustusta.
T. AloittajaTeillä on yhteinen mennyt elämä, jossa olette luvanneet tukea toisianne myös tässä elämässä. Suhteenne on moraalisesti ja eettisesti erittäin korkeatasoinen. Elinikäinen ystävyys joka voi muuttua hyvin syvälliseksi parisuhteeksi myös. Näin ei kuitenkaan tapahdu ihan heti, mutta rakkaus on välillänne syvempää kuin hetken huuma. Se muuttuuko suhde intiimiksi, siitä käytte vielä keskustelua tulevassa. Tuominta ei ole vastaus.
Erittäin herkkä mies ja minä herkkä nainen. Olen jo lapsena tiennyt Olemassaolostaan. Molemmat ollaan jo lapset saatu ja kotileikit leikitty. Mikä on tulevaisuutemme tai tarkoituksemme? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä on yhteinen mennyt elämä, jossa olette luvanneet tukea toisianne myös tässä elämässä. Suhteenne on moraalisesti ja eettisesti erittäin korkeatasoinen. Elinikäinen ystävyys joka voi muuttua hyvin syvälliseksi parisuhteeksi myös. Näin ei kuitenkaan tapahdu ihan heti, mutta rakkaus on välillänne syvempää kuin hetken huuma. Se muuttuuko suhde intiimiksi, siitä käytte vielä keskustelua tulevassa. Tuominta ei ole vastaus.
Erittäin herkkä mies ja minä herkkä nainen. Olen jo lapsena tiennyt Olemassaolostaan. Molemmat ollaan jo lapset saatu ja kotileikit leikitty. Mikä on tulevaisuutemme tai tarkoituksemme?Paljon kiitoksia.
Tässä näyt hyvin tietoisena. Sinulle kuin tulee vastauksia ja ymmärrät sen. Tämä teidän ihmissuhde on kuin taivaassa kirjoitettu, jos minulla on valtaa sellaista sanoa. Tulevassa on odotuksia, joita nousee. Tilanne lukkiutuu tai on kuluttava, jos niitä aletaan kovin voimallisesti viemään eteenpäin. Näyt itsellisenä naisena. Seisotte tässä kumpikin vahvoina, oppia ammentaen. Se on tähän hetkeen. Ulkopuolelta tulevat paineet, joita jompi kumpi teistä kokee ongelmalliseksi, nousee myös. Pääsette lähentymään vuoden alkupuoliskolla.
T. Aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124