Keskustalaiset ei paskanna mereen

malli jossa kamalat päästöt HUH
https://www.google.com/search?channel=fs&client=ubuntu&q=halonen 481000
Kun joillain noinkin lomansa hoitaa passarit ympärillään, kierto rosvo presidenttien luokse. Ajatellen jos laajemmin noin tehtäisiin -turhia matkoja yksityissuihkarilla, kuten hänelläkin yksin siitä koitui 481 000 € lasku Sveitsiläiselle firmalle. He sosialistit antaa ymmärtää että he ei saastuta.

Pääkaupunkiseutu saastuttaa valtavasti rakennuaikaan ja tietenkin muulloinkin, jonka saaste päästöt tasataan näin muun maan kanssa, jossa muualla ei ei noin haaskata rakennetun ympäristön käyttövaiheen energiankulutuksesta.
Esimerkiksi Rakennusteollisuuden tiekartan mukaan jopa 23 % Suomen päästöistä johtuu rakennetun ympäristön käyttövaiheen energiankulutuksesta. Resurssitehokkuus on yhtä lailla keskeinen tavoite, joka edistää vähähiilisyyttä. Kiertotalouden aikaansaaminen on tärkeää, jotta materiaalien ja tuotteiden elinkaari pitenee.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne laskee sinne vain teollisuusjätteensä Talvivaaran ja Pohjanlahden tavoin.

• Anonyymi

Ei hesassa ole teollisuusjätettä. Vain sitä itteään jossa kaksi paskaa irtoaa toisistaan.

• Anonyymi

Kepulla on jo paskat housussa,marssiessaan viimeiselle tuomiolle.

• Anonyymi

Kuulin joskus tarinaa, jotta tupailloissa tarpeeksi hurmioiduttuaan paskannetaan kattoon.

• Anonyymi

Kiertotalous on tärkeää ja siihen liittyen tuotteiden elinkaari on tärkein. Siihen vain eivät edes vihreät ota voimakkaasti kantaa.

SOTILAS

• Anonyymi

Lestakepulien paskantamistouhuissa on kyllä ihmeteltävää, aivan kuten eräiden reijättömien piirroshahmojenkin.

• Anonyymi

Persu homon näkemys.
        Kai sulla muitakin näkemyksiä on ?

• Anonyymi

Kepulaisten mereen ulosteleminen pitää välttämättömästi kieltää lailla!

• Anonyymi

Keskustalainen syö rautaa ja paskantaa lehmän kettinkejä.

• Anonyymi

Sipilä on ainakin kuin pulloperssika.

• Anonyymi

Näinkö Marinin veroille sitten kävikin...
      ----eniten nousee pienipalkkaisten verotus, kun 1 250 bruttona ansaitsevien verotus kiristyy 0,4 prosenttiyksikköä.

• Anonyymi

Jonkun pitää maksaa pullistuvat maa- ja metsätaloustukiaiset!
        Köyhiä on paljon, ei se paljon tee nokkaa päälle!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      65
      2339
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1734
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1574
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1555
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      15
      1518
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1377
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1131
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1074
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      999
    Aihe