malli jossa kamalat päästöt HUH
https://www.google.com/search?channel=fs&client=ubuntu&q=halonen 481000
Kun joillain noinkin lomansa hoitaa passarit ympärillään, kierto rosvo presidenttien luokse. Ajatellen jos laajemmin noin tehtäisiin -turhia matkoja yksityissuihkarilla, kuten hänelläkin yksin siitä koitui 481 000 € lasku Sveitsiläiselle firmalle. He sosialistit antaa ymmärtää että he ei saastuta.
Pääkaupunkiseutu saastuttaa valtavasti rakennuaikaan ja tietenkin muulloinkin, jonka saaste päästöt tasataan näin muun maan kanssa, jossa muualla ei ei noin haaskata rakennetun ympäristön käyttövaiheen energiankulutuksesta.
Esimerkiksi Rakennusteollisuuden tiekartan mukaan jopa 23 % Suomen päästöistä johtuu rakennetun ympäristön käyttövaiheen energiankulutuksesta. Resurssitehokkuus on yhtä lailla keskeinen tavoite, joka edistää vähähiilisyyttä. Kiertotalouden aikaansaaminen on tärkeää, jotta materiaalien ja tuotteiden elinkaari pitenee.
Keskustalaiset ei paskanna mereen
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ne laskee sinne vain teollisuusjätteensä Talvivaaran ja Pohjanlahden tavoin.
- Anonyymi
Ei hesassa ole teollisuusjätettä. Vain sitä itteään jossa kaksi paskaa irtoaa toisistaan.
- Anonyymi
Kepulla on jo paskat housussa,marssiessaan viimeiselle tuomiolle.
- Anonyymi
Kuulin joskus tarinaa, jotta tupailloissa tarpeeksi hurmioiduttuaan paskannetaan kattoon.
- Anonyymi
Kiertotalous on tärkeää ja siihen liittyen tuotteiden elinkaari on tärkein. Siihen vain eivät edes vihreät ota voimakkaasti kantaa.
SOTILAS - Anonyymi
Lestakepulien paskantamistouhuissa on kyllä ihmeteltävää, aivan kuten eräiden reijättömien piirroshahmojenkin.
- Anonyymi
Persu homon näkemys.
Kai sulla muitakin näkemyksiä on ?
- Anonyymi
Kepulaisten mereen ulosteleminen pitää välttämättömästi kieltää lailla!
- Anonyymi
Keskustalainen syö rautaa ja paskantaa lehmän kettinkejä.
- Anonyymi
Sipilä on ainakin kuin pulloperssika.
- Anonyymi
Näinkö Marinin veroille sitten kävikin...
----eniten nousee pienipalkkaisten verotus, kun 1 250 bruttona ansaitsevien verotus kiristyy 0,4 prosenttiyksikköä.- Anonyymi
Jonkun pitää maksaa pullistuvat maa- ja metsätaloustukiaiset!
Köyhiä on paljon, ei se paljon tee nokkaa päälle!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999