Se joka väittää ettei ole riippuvainen nikotiinista niin valehtelee . Jos polttaa, vaikka väittää ettei ole riippuvainen, on kaksi kertaa hölmömpi.
Oletko valehtelija?
5
60
Vastaukset
- Anonyymi
En ole valehtelija, mutta Vihreät vain valehtelee
- Anonyymi
Itse nautin nikotiinista samoin kuin kofeiinistakin, jälkimmäisen kahvina ja ensimmäisen linkissä esiteltyjen tuotteiden avulla, kunto kova eikä lääkärintarkastuksessa edes huomata että käytän nikotiinia https://tupakastaeroon.com/shiro-nikotiininuuska/
- Anonyymi
Mä pystyn ihan hyvin myöntämään, että oon koukussa.
Ei siihen valheita tarvitse. - Anonyymi
Itse olin koukussa siihen paperiin ja muihin myrkkyihin, nikotiiniin en ollut koukussa vaikka niin luulin.
- Anonyymi
Minä aloitin polttamisen alakoulun tokalla. En ollut riippuvainen tupakkaan, mutta olin riippuvainen poltteluun itsessään. Tupakointi kun on reteetä. Lopetin reilun 10 vuoden päästä kun kyllästyin. En huomannut silloinkaan mitään riippuvuus suhdetta nikotiiniin. Se tupakointi oli vaan tapa tai sosiaalinen teko esim. baarissa. -rekku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417054
- 323958
- 473391
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402078