Uuden vuoden lupaus

Anonyymi

Aiotko tehdä lupauksia ensi vuodelle? Mitä toivot tulevalta vuodelta?

20

66

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäpä niitä tekemään. Ollaan kiitollisia siitä mitä nyt jo on. 😂

• Mie en ajatellu luvata mittään, mutta asetan itelleni muutaman tavoitteen ja koitan toimia niiden mukaan. Toivon tulevalta vuodelta sitä, jotta saataisiin paluu normaalimpaan elämään, voisi harrastaa ja tavata enemmän läheisiä ja rakkaita ihmisiä.

• Lupaan huomioida naistani enemmän, viedä kukkia, kirjoittaa rakkauskirjeitä jne. Itselleni lupaan, että pidän itsestäni parempaa huolta. Annan enemmän aikaa nukkumiseen ja ulkoiluun. Näitä asioita lupaan yrittää.

• Anonyymi

Minä olen päättänyt aivan varmasti aloittaa ulkoilun, kävelyn siinä tietysti samalla 😁

• Anonyymi

Kun pääsisi taas harrastamaan ja pysyisi terveenä. Kun saisi kuntoiltua enemmän.

• Anonyymi

Lopettaa tämän palstan lukeminen.

• Että tuo korona saataisiin aisoihin.. Tietysti toivon löytäväni rakkaan❤️
        Hyvää uutta vuotta🌌🥂

• Anonyymi

Limainen vai seksikäs vai sekä että? Huomiseksi ei kannata säästää.

• Anonyymi

Lupaan olla äänestämättä, kuten 40 vuotta jo tehnyt ja tämä lupaus pitää.

• Anonyymi

Taivaan valoa, ja rauhaa päälle maan , sekä hyvää vointia jokaiselle !

Per-kel

• Anonyymi

Toivottavasti löydän rakkaan, jonka kanssa voisi olla oma itsensä kaikkine puolineen. Ja että rakkauselämämme olisi kiihkeää ja kokeilevaa. 🔥

• Anonyymi

Tää sama toive:)

• Anonyymi

Sama toive täällä myös ❤🔥

• Anonyymi

Ei ollu viime vuosi kovin huono mun osalta... Siitä oon kiitollinen.
      Olishan sitä toivonut erään asian suhteen edistystä tapahtuvan... Sitä kaikkein eniten halusin ja toivoin ❤️
      Toivon et sais tilaisuuden, en tiedä millainen ja miten se tapahtuisi... Tiedän kyl et hänen puoleltaan ei olisi kiinnostusta, sen kuuleminen musertaisi. Mut pääsisin eteenpäin hiukan. Häntä en silti unohda koskaan.
      Oon niin varma et hän ei edes haluis nähdä mua koskaan.

• Anonyymi

Tein pari vuotta sitten lupauksen itselleni että en enää pidä salaisuuksia, jotka värjäävät elämääni tai asettavat moraalini ja etiikkani kyseenalaiseksi. Siitäpä sitten tulikin oman elämäni taistelun keskipiste niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Olen muulloinkin huomannut että jos lupauksia itselleni menen tekemään "ei ikinä" hengessä, juuri päinvastoin elämäni menee.. Tästä oppineena tänä vuonna en tee lupauksia itselleni.

• Anonyymi

Myös toiveissa meni viime vuonna yllä mainitulla tavalla. Ei tule varmasti sitä mitä toivoo. En siis tee mitään toiveitakaan, vaikka sellaisia olisikin.. Niistäkin pitäisi luopua etten vaan pilaa elämääni enempää.

• Anonyymi

Niin kova itseinho et ei tästä pääse eteenpäin. Ei se naama muutu vaiks oliskin parempi itsetunto.
      Oon selvästi itsekeskeinen jonka sietääkin jäädä yksin.
      Sen jälkeen se yksin jääminen tuntuu todella pahalta kun hänet kohtasin. Hänet kohdattuani tuntuu pahalta jäädä yksin. 💔

• Anonyymi

Samoin hänet kohdattuani tunnen. Pelkkää tuskaa elämä, kaipuuta polttavaa rakkaani luo. Hänen kasvojaan ja käsiään haluan suudella ja jokaisen millin hänestä tutkia.. Hänen ylähuulensa kaari niin houkutteleva..

• Anonyymi

Ei sun ongelma ole naama, vaan toi itseinho. Tunget naamas vi...un, niin alkaa tunteet muuttua ja naama näyttää nätiltä. Etkä ole itsekeskeinen, vaan itsesäälissä kieriskelijä. Mikäli haluat päästä kieriskelemään vielä, niin että saat laittaa kasvosi sinne minne todella haluat NYT Nainen RYHDISTÄYDY!!!!! 😉

.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sun ongelma ole naama, vaan toi itseinho. Tunget naamas vi...un, niin alkaa tunteet muuttua ja naama näyttää nätiltä. Etkä ole itsekeskeinen, vaan itsesäälissä kieriskelijä. Mikäli haluat päästä kieriskelemään vielä, niin että saat laittaa kasvosi sinne minne todella haluat NYT Nainen RYHDISTÄYDY!!!!! 😉

.

Samaa mieltä, mutta vähän eri sanoin. Et takuulla kohtelisi ketään ystävääsi noin julmasti, tai edes ketään tuntematonta. Sun ei tarvi olla mitenkään ihmeellinen tai erityinen omasta mielestäsi, mutta kyllä sä asiallista kohtelua ansaitset silti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4943
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      669
      4155
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2301
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1868
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1451
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      88
      1146
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94