Puhelinmyynti

Anonyymi

Olisiko jollain tietoa hyvästä puhelinmyynti firmasta tms? Olen etsimässä töitä ja kiinnostaisi löytää hyvä firma.

8

407

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä puhelinmyyntifirma on vähän kuin suomalainen appelsiini, sitä ei ole olemassa.

• Anonyymi

juuh. vältä ainakin P...staria kuin ruttoa!!

• Anonyymi

tai siis jos haluat palkkaa millä elää niin vältä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai siis jos haluat palkkaa millä elää niin vältä..

Minun kaveri ollut Scanria nimisessä firmassa yli 10 vuotta puhelinmyyjänä ja tienestit paremmat kun mulla tavallisissa toimistohommissa.

• Anonyymi

Just luin lehdestä kuinka puhelinmyynnillä voi tienata yli 3000 kuukaudessa. Nuokin olivat lehtimyyjä. Paremmin oman kokemukseni perusteella tienaa B2B-myynnillä. Tuolloin on paremmat työajatkin, kun ei tarvii ihmisiä hätyytellä viikonloppuisin tai iltaisin. Minä olin Suomen Numerokeskuksella töissä. Myin siis yrityksille mainosnäkyvyyttä. Pohjapalkka muistaakseni 1500 ja siihen provikat päälle. Pitkän linjan suomalainen firma. Palkka oli aina ajallaan. Hyvänä myyntipäivänä sai vielä lahjakortin aina bonukseksi. Harmitti kun piti muuttaa perhetilanteen takia toiselle paikkakunnalle.

• Anonyymi

Itse olin usean vuoden Savonlinnassa Infonorilla puhelinmyyjänä ennen opiskeluja. Turhaan parjattu puhelinmyyntiä. Yritysmyyntiä tehtiin arkisin ja omasta työhuoneesta. Myytiin siis näkyvyyttä tosi toimivaan tarjouspalveluun. Suht helppo myytävä ja siitä johtuen pääsi hyville palkoille. Infonor on vanha yritys ja toimii useammalla paikkakunnalla edelleen. Suosittelut sille.

• Anonyymi

Kannattaa valita yritysmyyntiä tekevä firma, jos ei halua kuulla mummojen huutoa lehti- ja vitamiinikaupoilla. Lisäksi kannattaa katsoa, joku firma jolla on ikää enemmän kuin pari vuotta. Esimerkkeinä Scanria ja Infonor. Näistä on hyviä kokemuksia. Maksavat pohjapalkan ja provision myynneistä. Lisäksi taitaa olla ainoa puhelinmyyntifirma, missä saa soitella omasta työhuoneesta.

• Anonyymi

Hyväntavanvastaista se työ ei ainkaan ole sillä jos näkövammaisille vanhoille henkilöille pitää myydä väenväkisin niin kauheeta. Henkilö sanoo ettei näe niin silti sun täytyy myydä kun ne kuuntelee sun puheluita ja jos liian lyhyitä puhelut on niin voi tsiisus sitä palautetta. Ostisko ne ittekkäön jos olisivat lopunikkää liikuntavammaisia ja joku myyjä sanois et hei ostappa tästä hyvät juoksukengät niin pääset hyvin liikkeelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2646
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      67
      2532
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58