”Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?”
Room 8:35
KUKA VOI MEIDÄT EROTTAA KRISTUKSEN RAKKAUDESTA?
16
247
Vastaukset
- Anonyymi
Niinkuin kirjoitettu on: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää; meitä pidetään teuraslampaina."
Room 8:36- Anonyymi
”Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.”
Room 8:37 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.”
Room 8:37”Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,”
Room 8:38 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,”
Room 8:38”ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
Room 8:39 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
Room 8:39Jeesuksen uskollisuus pitää uskovan Jeesuksen omana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Room 8:37Kiitos Jeesukselle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Room 8:37Kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Terve järki ja lähdekritiikki.
- Anonyymi
Onko kuitenkin niin, että niitäkään ei ole kaikilla käytössään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kuitenkin niin, että niitäkään ei ole kaikilla käytössään?
Olitko siis jonon hännillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko siis jonon hännillä?
Viimeisen kannoille ei koputa kukaan. Viimeinenkin saa tulla mukaan.
-Erkki Leminen-
- Anonyymi
Jeesus on varsinkin uskovien Vapahtaja! 😁
- Anonyymi
Kunnia on Jumalan!
- Anonyymi
Kiitos Jeesus! Hän pitää huolen omistaan!
- Anonyymi
Miten olisi rautakanki?
- Anonyymi
Ei niin mikään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573765
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692646- 672532
- 582479
- 402349
- 162306