Tutustuin mieheen johon minulla ei ole ollut minkäänlaista kipinää missään vaiheessa. Hän täyttää ns paperilla kaikki kriteerit, mutta joku juttu puuttuu, jokin henkinen yhteys tms.
Mies ei kaiken lisäksi ole lainkaan tyyppiäni ulkonäöllisesti, eikä varmaan suurimman osan naisista jääden reilusti alle 170 cm ja hinteläksi, MUTTA....
Arvostan todella montaa asiaa hänessä kuten mm luotettavuus ja aitous, rehellisyys, heittäytymiskyky, jämäkkyys, oma-aloitteisuus..
Hän räjäytti täydellisesti tajuntani seksissä, en olisi koskaan uskonut että tuon ulkokuoren alla asuu tuollainen peto.
On siis ristiriitaista että läheisyys ja seksi toimii, seksi on todella hyvää ja haluan sitä kokoajan enemmän. Hänen kanssaan on kuin olisi ollut aina, kaikki on tosi helppoa, liian helppoa??? Onko joku onnistunut tälläisessä suhteessa missä hyvin todennäköisesti ei ole riitoja? Jostain syystä tämä särmättömyys vaivaa kaikkein eniten, en osaa sanoa miksi.
Toisaalta en osaa työntää häntä poiskaan koska läheisyys ja seksi vetää puoleensa. Näyttää siltä että "ihan kiva mies" onnistunut loukuttamaan minut.
Mikä on "ihan hyvän miehen" määritelmä?
Anonyymi
2
182
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää muistaa,että ahneella on paskainen loppu,loputon vaatimusten lisääminen johtaa lopulta siihen,että joku toinen vie kullanmurusi
- Anonyymi
Jos olet sitä tyyppiä, jolla pitää olla niitä riitoja, anna olla. Samoin kuin miehille tärkeää on seksi, monien naisten elimistö etsii sitä ihmissuhdedraamaa koko ajan. Tee kaverille palvelus ja lähde, koska ajaudut muutoin piinaamaan häntä ja tuhlaat hänen elämäänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728