Vuoden alusta Kuhmoinen liittyi Pirkanmaahan. Ylläpito heivannee keskustelut Pirkanmaan otsikon alle, kiitos.
Kuhmoinen siirrettävä Pirkanmaan aihealueelle
12
189
Vastaukset
- Anonyymi
Kuhmoinen on maailman napa. Tämä maailman napa on ollut jo monta tuntia Pirkanmaata eikä ylläpito vieläkään ole tajunnut tätä.
- Anonyymi
Kyllä se napa vielä paukkuu, joka toista haukkuu. Mitään ei ole vieläkään opittu !
- Anonyymi
Ei ole vielä Nettiautossakaan siirretty Kuhmoinen Pirkanmaalle.
- Anonyymi
Kuhmoinen on niin mitätön ja vähäpätöinen paikka, että se on kaikkien ylläpitojen mielestä aivan sama, missä se on.
- Anonyymi
Eikö ylläpito tee hommiaan, Kuhmoinen Pirkanmaan aihealueelle ja sassiin.
- Anonyymi
Eihän ylläpito ole huomannut vielä sitäkään, että Itä-Uuttamaata ei enää ole olemassakaan, se lopetettiin jo toistakymmentä vuotta sitten.
- Anonyymi
Joko kuhmoislaisilta loppui jutun aiheet,kun tektiä ei tule.Hopi hopi.
- Anonyymi
Siellä se nyt on ´Yleistä Pirkanmaasta´
Paikkakunnat
Pirkanmaa
Yleistä Pirkanmaasta - Anonyymi
OLen laittanut joulukuun alussa Suomi24 ylläpitoon (palaute@s24.fi) seuraavan palautteen:
Hei! Kuhmoinen siirtyi Keski-Suomen läänistä Pirkanmaalle 1.1.2021. Olisiko mahdollista siirtää sen keskustelupalsta oikeaan lääniin? Kiitos! :)
Sain siihen jopa 7.12.21 vastauksen:
Moikka!
Kiitos viestistä, olen välittänyt sen eteenpäin, jotta saadaan palsta oikeaan paikkaan :)
Ystävällisin terveisin,
Lydia
Silti ei ainakaan vielä ole tapahtunut muutosta, joten laittakaapa te toisetkin jotta saadaan asia mallilleen.
Kiitos ja hyvää alkanutta vuotta 2022!- Anonyymi
Vuosi 2025 ja täällä ollaan !!! ???
- Anonyymi
Eihän Kuhmoinenkaan oikein tiedä mihin kuulusi. Ei kaikki tahot voi pysyä perässä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005