Oon siis ihan just 12v tyttö. Mun murrosikä on alkanu aikoja sitte, mutta menkkoja mulla ei ole ollut. Mulla on viimeisen viikon aikana sattunut välillä alavatsaan ja alaselkään ja pari kertaa on tullu vähän jotain ruskeeta, niin onko mun munkat alkamassa?
Kuukautiset
Anonyymi
3
182
Vastaukset
- Anonyymi
Sun tuntemukset ja se ruskea vuoto kyllä viittaavat siihen että saattaisi olla menkat pian tulossa.
- Anonyymi
Kyllä viittaa siihen että kuukautiset on alkamassa.
- Anonyymi
Juu tuo ruskea vuoto on merkki menkkojen alkamisesta. Kannattaa kantaa koulussa mukana vaikka sidettä niin ei pääse sitten yllättämään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1137378Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705901- 955064
- 524335
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494146- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283778- 433644
- 552972
- 422467