mä oon 14 vuotias tyttö ja mul ei oo ollu menkkoja nyt kohta 5 kk, en oo sanonu kellekkää koska hehe en oo uskaltanu ja oon ajatellu et ku ekan kerra menkat tuli kesäl 2019 et tää vois johtuu siitä et menkat on ekat pari vuotta epäsäännölliset mut alkaa vähä huolestuttaa ku ne ei tuu?????
menkkoja ei vaan tule??
1
87
Vastaukset
- Anonyymi
Käy juttelemassa kouluterkkarin kanssa. Nuorena kuukautiskierto häiriintyy helposti. Tässä on ollut stressaava koronavuosi takana, pelkästään stressi riittää sotkemaan nuoren ihmisen hormonikierron. Jos muuta vikaa ei ole, niin kuukautiset voidaan koettaa käynnistää esim. keltarauhashormonikuurilla. Terkkari auttaa sinut eteen päin lääkäri luo, jos on tarvetta. Voit jutella myös äidillesi, jos kehtaat.
Älä hätäile turhaan! Kuukautisesi tulevat varmasti jossain vaiheessa vielä säännöllisesti. Itsellänikin alku oli vähän hankala, ja tarvittiin lääkekuureja pariin kertaan. Sen jälkeen ongelmia ei ole ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467