Diesel ei pihamaalleni

Anonyymi

Viimeinen niitti oli kun naapuri tuli aamu 7 aikaan omakotitaloni pihalle kysymään että autanko vaihtamaan suodattimet hänen autoonsa kun pakkaset tulossa. Vähän ennen tätä aamua hän ylisti miten vähän täytyy ns preriumia huoltaa ja kuluttavat vähän ja nauroi minun 1.6litraselle vanhahkolle bensiiniautolle.
Nyt oli sitten takaisinmaksun aika, sanoin että minä asun omakotitalossa ja uudessa sellaisessa ja ajan sillä vanhahkolla kalliita huoltoa tarvitsevalla bensa autolla.
menehän tuota edullista huoltamista vaativaa preriumia korjaamaan kerrostalosi pihalle tai korjaamoon, minä en sitä tee ja laitoin oven kiinni.
Siinä se jäi preriumilla huulipyöreänä katsomaan.
Vai että halpaa ajoa ja huoltamista😂, siitä vaan.

7

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jospa se kaveri vain halusikin tulla ystävällisesti auttamaan sinua käynnistysongelmassasi. Joko virtaa antamaan tai hinaamaan autovanhuksesi pajalle tai paalaamoon....
      Säälistä kun jo hometönösikin huokuu remonttitarvetta ja loppuuu nissanisikaan ei käynnisty. Rahasikin lienevät jo loppu, kun ansiosidonnainen on loppuunkäytetty ja peruspäiväraha ei riitä kuin lauantaimakkaraan ja makarooniin...

• Anonyymi

Joku tekosyyhän se piti olla, jottet loikoilisi sängyssäsi puolille päivin, kun me loikoilusi kustantavat veroamaksavat joudumme työtä tekemään.

• Anonyymi

Ompa surkea paikka omakotitalolle jos on kerrostalo naapurissa, varmaan vielä vuokratalo.

• Anonyymi

Kauanko meni tälläisen omasta mielestäsi ilmeisesti hauskan avauksen keksimisessä?

• Anonyymi

Olipa uskottava juttu. Diiselinkin suodattimet vaihdetaan huolto-ohjelman mukaan. Ei kalenterin tai sää ennustuksen !

• Anonyymi

Semmoisia ne lurkkipellet on, yritetään näyttää ns prerium autolla olevan rikasta mutta onkin todellisuudessa p. a😂

• Anonyymi

Sen näkee yleensä asumisesta miten menee, ei autosta eikä ainakaan diisseli sellaisesta, nimittäin tunnen useita henkilöitä joilla on kalliit autot mutta ku on jotakin vähänkin isompaa ostamista, kuten heille uusi puhelin niin ollaan kysymässä lainaa siihen.
      No tapansa kullakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2646
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      67
      2532
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58