Hiivatulehdus vai ei?

Anonyymi

Noni elikä oon tässä miettinyt jonkun aikaa, että voisko mulla olla hiivatulehdus vai onko kyse vaan ulkosynnytinelimien (?) kuivimisesta. Valkovuoto vähentynyt huomattavasti, kutinaa ja polttelua lähinnä vain kun juon jotain hiilihapollista tai liian vähän eikä mitään erikoisempaa ole ollut. Ulkosynnyttimet on vaan vähän ärtyneen näköisiä. Onko ollut samanlaista?

3

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se hiivatulehdus pyhällä hengellä lähde eli jos joku vastaa niin ei se vaiva sillä kirjoittelulla häviä.Suosittelen lääkärille menoa ja lääkkeitä siihen.Mutta jos vaiva häviää pyhällä hengellä niin hieno homma.

• Anonyymi

Hiivatulehduksessa saattaa olla reilustikin valkovuotoa. Itselläni se oli liimautuvaa, eli ei paljoa valunut ulos, mutta kökkäreitä oli emättimen sisäpuolella.

Olen jostain kuullut, että hiivatulehdus ja estrogeeni liittyvät yhteen. Eli jos kärsii estrogeenin puutteesta, niin todennäköisesti ei ole hiivatulehdustakaan. Kuivat limakalvot viittaavat estrogeenin puutteeseen. Tosin muut tulehdukset ovat mahdollisia.

Itse olen kärsinyt nuorena pitkittyneistä hiivaoireiluista. Nyt vaihdevuodet ovat varsin lähellä, ja hiivatulehduksista ei ole tietoakaan. Limakalvojen tai virtsateiden polttelua on jonkin verran, se liittyy vaihdevuosiin. Aina kannattaa pyytää varmuuden vuoksi virtsakokeet ja sukupuolitautitestit, jos tartunnan mahdollisuus on. Paikallisestrogeenivalmisteita saa ostaa apteekista jopa ilman reseptiä.

• Anonyymi

Lainatarjoukset netissä – paljon mahdollisuuksia, vähän aikaa
      Todella hyvä idea mutta mistä etsimään sijoittajia?
      Hae lain aa jopa 5000 000 €. Lainaesimerkki: 10 000 euroa, 10 vuotta, 120 maksuerää, todellinen vuosikorko 2 %.Tarjottava laina-aika voi olla 1 - 15 vuoden. Jos haluat lisätietoja, kirjoita minulle tämän osoitteen kautta:
      Sähköpostini: mocci.degloria@gmail.com
      Sähköpostini: mocci.degloria@gmail.com

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      112
      7356
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      70
      5861
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5034
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4305
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4136
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      223
      3996
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3758
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      42
      3615
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      55