Rakkaalle vaimolle ikinä. Ludem on minun.
💕 🃏
Ludem on mun ikioma rakkaus mä en ikinä luovu ludemista ja kukaan ei saa kirjoittaa mun
10
108
Vastaukset
- Anonyymi
Yksinäinen nainen vaan purkaa pahaa oloaan. Älkää tuomitko häntä.
- Anonyymi
Itse päätynyt samaan tulokseen että kirjoittelee itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse päätynyt samaan tulokseen että kirjoittelee itselleen.
Ei varmaan hakeudu hoitoon kun hävettäisi liikaa kertoa mielikuvitus lutemeistaan palstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan hakeudu hoitoon kun hävettäisi liikaa kertoa mielikuvitus lutemeistaan palstalla?
Harmitonta kirjoittelua vaan. Ei liikuta kenenkään elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä mielenterveyspuolen ammattilaiset on nähneet kaikenlaista ei sen takia avun hakemista pahaan oloon tarvitse pelätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmitonta kirjoittelua vaan. Ei liikuta kenenkään elämää.
Itselleen kirjoittelu joopa joo.
- Anonyymi
Mies se on.
- Anonyymi
🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭Taksu, ihan asian vierestä kysyn että kuinka tuo sinun uusi profiili kuva edustaa herttaa tai jokeria vaikka olikin vapaa mahdollisuus itse valita profiili kuva, sillä ehdolla että se edustaa Hertta ja jokeri aiheisia kuvia, mutta tuo ei kylläkään kuvasta herttaa millään tavalla. 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
💕 🃏Takiainen, sydänkohtauksen riski ei kuvaista minua eikä jokeria millään tavoin, jolloin saat luopuu sun profiili kuvasta välittömästi. Ja rangaistus Hertan halventamisesta on, että me jokerin kanssa päätämme sinulle profiili kuvan siihen asti, kunnes opit noudattaa Hertan sääntöjä. Ystävällisin terveisin 💕
- Anonyymi
Rakas mikä tää juttu on. Miksei saa kirjoitella. Pelkäätkö, että joku toinen vie. Vai onko tää niin kuin lapsilla mun nallella ei leiki kukaan muu kuin minä, jos minä en sillä leiki niin siltikään ei leiki kukaan muukaan. Ihminen ei ole kuitenkaan nalle.💕
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942