Kittilässä kunnan ja kunnanhallituksessa yksi ilmetty Trump. Se suuttuu ja mököttää jos asiat ei mene niinkö hän päättää. Haalii kaikki ajatuksella mie mie. Korkeimmat luottamustoimet tietenki kuuluu kyseiselle Herralle. Arvaa kuka on kyseessä.
Kittiläläinen trump
7
680
Vastaukset
- Anonyymi
No sen näkee sitten huomenna,jos sinne asti elää paskattaako niin paljon enää.?
- Anonyymi
Jos lapsia ei aivopestä, he kehittyvät luonnollisesti ja vanhempana heistä tulee perussuomalaisten kannattajia. Perussuomalaisuus on luonnollinen olotila suomalaiselle ja siksi vasemmisto pelkää perussuomalaisuutta. Siihen ei tarvita propagandaa.
- Anonyymi
heh heh....joku saattaa tuonkin uskoa.
- Anonyymi
Jos kasvaa tynnyrissä eikä anneta tutustua muuhun maailmaan käy juuri noin. Mitään syytä olla ’suomalainen’ ei tällä hetkellä ole. Minä ainakin mieluummin olen maailmankansalainen, joka on sattunut syntymään ja kasvamaan Suomessa, hyvin koulutettuna ja siitä kiitollisena, mutta en aio alistua jonkun kyläpäällikön näkemykseen miten ’täällä tulee olla’.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kasvaa tynnyrissä eikä anneta tutustua muuhun maailmaan käy juuri noin. Mitään syytä olla ’suomalainen’ ei tällä hetkellä ole. Minä ainakin mieluummin olen maailmankansalainen, joka on sattunut syntymään ja kasvamaan Suomessa, hyvin koulutettuna ja siitä kiitollisena, mutta en aio alistua jonkun kyläpäällikön näkemykseen miten ’täällä tulee olla’.
Kommunistit ja vihiriät ovat juuri niitä Ns:kyläpääliköitä,niin ainakin kuvittelevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistit ja vihiriät ovat juuri niitä Ns:kyläpääliköitä,niin ainakin kuvittelevat.
Heh, siis ovat mielestäsi ns. kyläpäälliköitä vaikka niin itse kuvittelevat?? Oma ajattelu ja pohdinta tuossa kannanotossa ei nyt aivan tavoittanut L:n tasoa, mutta sehän riittää kun itse ymmärtää sen mitä kirjoittaa.
- Anonyymi
Miten uskallat kertoa tuollaisen totuuden ? Varo hieman ettet jää ??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707