Nainen mitä sanot jos mies laukeaa seksin jälkeen ja lähtee heti pois eikä jää cuddlaamaan sänkyyn eikä edes kahville? Seksissä tuottaa sulle kuitenkin nautintoa vaikket ihan juuri ja juuri menekään yli "orgasmi rajan" ("gorge of orgasm"). Mutta ei jää sun luokse olemaan vaan kiire muualle. Haittaako?
-flowersreally
Nainen mitä sanot
24
61
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ainakaan minua haittaa jos seksi on muuten hyvää.
- Anonyymi
Seksiä ehtii harrastamaan avioliitossakin, ei kannata harrastaa ennen, jos suhde vakava. Nyksän kanssa loppuun asti on tarkoitus pysyä yhdessä.
Kaikki jutut ennen sitä oli hupia enkä ole ottanut todesta. Ett ei haittaa. Sehän oli vaan seksiä ilman tunteita kuten itsekkin asian ilmaiset.
Eihän sua haittaa? Olit vaan toyboy😂. - Anonyymi
Aina ei tietenkään voi jäädä, mutta jos tuo olisi tapa, niin tulisi esineellistetty ja hyväksikäytetty olo. Eroaisin ellei muuttuisi.
Kiire ja seksi ei sovi yhteen.
- Anonyymi
Ei haittaa.
- Anonyymi
Aika rikasta keskustelua on palstalla ja aiheita lukemattomia joka tekee palstan salakatselustakin aika hauskaa.
Mutta näkökyky jos on kyseessä: kuinka löydät silmälasit jos ei ole silmälaseja ja niitä päitäisi etsiä sokeana? Jos on sovittu kyseessä olevan pelkkä seksisuhde, ei silloin haittaa. Muutoin se on terve menoa, äläkä soittele perään uutta panoa ruinaten.
- Anonyymi
No eikös täällä aikaisemmin kommentoitu, miksi nainen ei jää seksi jälkeen makoilemaan miehensä viereen, johon naiset kommentoivat, että pitää päästä suihkuun seksin jälkeen, eikä halua makoilla eritteissä.
- Anonyymi
Miehet pelaa pleikkaria mielummin kun harrastavat seksiä
- Anonyymi
Niin sellaista miestä en ota.
- Anonyymi
Kyllä loppuu sen miehen tapailu sitten. Seksi ei oo pelkkää lykkimistä ja laukeamista.
- Anonyymi
Sanon että hyvästi
- Anonyymi
Aina jotain ihme kysymyksiä.
Hyvät käytöstavat ne on seksissäkin oltava. Ihan nautinnostakin huolimatta. - Anonyymi
No ei ollut sitten ainakaan oma. Ja on minut tainnuttanut päästäkseen vieraana miehenä edes viereen? Varmaan etsintäkuulutettu? Soitan poliisille.
- Anonyymi
Mä oon niin oksettava, ettei mua kukaan panisi. Ei ole siis pelkoa tuollaisesta!!
- Anonyymi
Kukaan ei pane sinua, koska ajattelet itsesi oksettavaksi. Siinä vika. Jos kunnioitat itseäsi ja ajattelet itsestäsi kauniimmin, tilanne muuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei pane sinua, koska ajattelet itsesi oksettavaksi. Siinä vika. Jos kunnioitat itseäsi ja ajattelet itsestäsi kauniimmin, tilanne muuttuu.
Se ei varmaan ole sun ongelma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei varmaan ole sun ongelma
Ei olekaan. Minulla on itsemyötätunto kohdallaan. Siinä samalla hoituu empatia muitakin kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olekaan. Minulla on itsemyötätunto kohdallaan. Siinä samalla hoituu empatia muitakin kohtaan.
Kukin selviää ihan itse omillaan, käytä empatias johonkin muuhun.
- Anonyymi
Mies pyyhkii mällit naiseen ja lähtee kotiin. Miksi sitä jäisi siihen naisen vieree kun naiset ei tykkää romantiikasta.
- Anonyymi
Pikapanoki on joskus ihan okei, esim. ruokiksella, jos samassa suhteessa sitten myös niitä kiireettömämpiä sessioita. Jos ei muuta kuin pelkkiä 5 minuutin panoja, siitä ei kyllä kostu mitään, runk****s ajaa saman asian.
- Anonyymi
Ei haittaa. Mitä mä sillä sitten enää tekisin?
Parempi ettei jää nurkkiin haisemaan ja loisimaan. - Anonyymi
Ei mua halimaan tarvitse jäädä, mutta jos aina srksin jälkeen on kiire johonkin, niin olis se vähän outoa. Tai jos kyseessä olis pelkkä panosuhde, niin mikäs siinä sitten. Siinä tapauksessa parempikin jos menee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565460Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2491652- 1141647
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241181Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91173Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3301171