Estämään hänet facebookissa ymmärrätkö vittu?
Harmi kun jouduit
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt en kyllä ymmärrä mistä puhut
- Anonyymi
Estoon on aina joku syy
- Anonyymi
Estot on lapsellisinta paskaa mitä voi olla. Kertoo vain estäjän kyvyttömyydestä kommunikoida ja pelkuruudesta ihmisen edessä.
- Anonyymi
Olen kyllä eri mieltä tuosta. Joillekin ihmisille voit sanoa asiallisesti monta kertaa, mutta viesti ei mene perille. En usko, että kukaan jaksaa vuosia kommunikoida jonkun pakkomielteisen kanssa asiallisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä eri mieltä tuosta. Joillekin ihmisille voit sanoa asiallisesti monta kertaa, mutta viesti ei mene perille. En usko, että kukaan jaksaa vuosia kommunikoida jonkun pakkomielteisen kanssa asiallisesti.
Ja uhka tekijät toisessa, jollei voi toiseen luottaa, silloin hyvä estää toinen. Meitä on moneksi nykyisin, näitäkin keskusteluja täällä lukiessa estäisin monia trolleja, jos olisivat FB:ssa ja käyttäytyisivät siellä näin huonosti kuin täällä, toisen kunnioitus aina oltava läsnä. Epäily riittää toisen estämiseen, jos uhka tuntuu todelliselta. Näin koen omalla kohdalla.
- Anonyymi
En ole estänyt ketään facebookissa, koska en edes ole itse siellä.
- Anonyymi
Estin joskus, en enää
- Anonyymi
Pahat ihmiset olen estänyt
- Anonyymi
Vittu sä et ole estänyt mun kavereita sen takia että niissä on joku vika vaan sen takia että olet niin mustasukkainen minusta ja totuus on se että haluat omistaa mut kokonaan mutta et kehtaa myöntää että se on ainut este ollut meillä kun pelkäät eniten mun reaktioita siitä kun olet estänyt mun jokaisen ystävän
- Anonyymi
Estän ihmiset jotka kieroilee ja aukovat palstalla päätään.
- Anonyymi
Itsehän estin erään naisen viestinä hänelle että "juna meni jo", jos tuleekin toisiin aatoksiin. Sanoin että en leikkejä ala leikkimään, eli jos leikit niin juna menee ohi.
- Anonyymi
Sä oot se puksuttelija joka ulvoo täällä 10 vuotta että juna meni jo. Mene jo eteenpäin itsekin äläkä piinaa meitä palstalaisia JuhaR.
Ymmärrä tsekin sanomasi ”juna meni jo” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot se puksuttelija joka ulvoo täällä 10 vuotta että juna meni jo. Mene jo eteenpäin itsekin äläkä piinaa meitä palstalaisia JuhaR.
Ymmärrä tsekin sanomasi ”juna meni jo”En käytä Facebookia. En myöskään osaisi mitään estoja tehdä, eikä varmaan olisi syytäkään. Olet erehtynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrä tsekin sanomasi ”juna meni jo”Joo sinähän sen tiedät, ihmiset on tuosta mukavia että ollaan aina niin kaikkitietäväisiä, vaikka olisi miten väärässä.
Joko nainen ei ollut kiinnostunut tai leikki vaikeasti tavoiteltavaa, totesin että jos kiinnostaa niin facebookissa voit laittaa viestiä ja sanoin mikä itselläni oli takimmaisena ajatuksena siinä, sanoin myös että minä en leikkejä ala katsomaan koska en itsekkään leiki, jos leikit niin sitten leikit yksin.
Pari viikkoa odotin ja tulin siihen tulokseen että antaapa olla, menen eteenpäin.
Kohti uusia pettymyksiä kuten sanonta menee, ainoat joita kaipailen on ne joille en ehtinyt tekemään aloitetta, kun ei voi tietää miten asiat olisi edennyt. Anonyymi kirjoitti:
Joo sinähän sen tiedät, ihmiset on tuosta mukavia että ollaan aina niin kaikkitietäväisiä, vaikka olisi miten väärässä.
Joko nainen ei ollut kiinnostunut tai leikki vaikeasti tavoiteltavaa, totesin että jos kiinnostaa niin facebookissa voit laittaa viestiä ja sanoin mikä itselläni oli takimmaisena ajatuksena siinä, sanoin myös että minä en leikkejä ala katsomaan koska en itsekkään leiki, jos leikit niin sitten leikit yksin.
Pari viikkoa odotin ja tulin siihen tulokseen että antaapa olla, menen eteenpäin.
Kohti uusia pettymyksiä kuten sanonta menee, ainoat joita kaipailen on ne joille en ehtinyt tekemään aloitetta, kun ei voi tietää miten asiat olisi edennyt.Sanoitko sen irl, vai vaan täällä? Sanoitko sen selvin sanoin ääneen tai suoraan kirjoittamalla hänelle sen sijaan, että näytti sen elein tai katsein, tai vihjaten jotain epämääräistä, minkä toisen olisi pitänyt tulkita?
Älä käsitä väärin, en syytä sua mistään tai vähättele. Kysyin siksi, että en itse naisena yleensä edes huomaa mitään verbaalitonta tai hienovaraista vihjailua, vaikka se toisille saattaa olla itsestään selvää, ja näkyä ilman epäselvyyksiä, vaan mulle pitää sanoa asiat suoraan ja päin naamaa, tai osoittaa selkeillä teoillaan.
Ymmärrän pointtisi, ettet ala katsomaan kenenkään leikkiä, koska en itsekään pidä leikkimisestä, enkä kenenkään leikkejä jaksa kauaa katsoa.
Jos sen sanoit hänelle suoraan, niin oikean päätöksen teit. Ainakin omasta mielestäni.- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Sanoitko sen irl, vai vaan täällä? Sanoitko sen selvin sanoin ääneen tai suoraan kirjoittamalla hänelle sen sijaan, että näytti sen elein tai katsein, tai vihjaten jotain epämääräistä, minkä toisen olisi pitänyt tulkita?
Älä käsitä väärin, en syytä sua mistään tai vähättele. Kysyin siksi, että en itse naisena yleensä edes huomaa mitään verbaalitonta tai hienovaraista vihjailua, vaikka se toisille saattaa olla itsestään selvää, ja näkyä ilman epäselvyyksiä, vaan mulle pitää sanoa asiat suoraan ja päin naamaa, tai osoittaa selkeillä teoillaan.
Ymmärrän pointtisi, ettet ala katsomaan kenenkään leikkiä, koska en itsekään pidä leikkimisestä, enkä kenenkään leikkejä jaksa kauaa katsoa.
Jos sen sanoit hänelle suoraan, niin oikean päätöksen teit. Ainakin omasta mielestäni.Ihan IRL olen sanonut, kahdestaan kun oltiin niin sanoin suoraan, nainen kysyi mikä tausta ajatuksena ja totesin että "no vaikka suhde joskus tulevaisuudessa, jostakinhan se pitää alottaa", totesin myös että en jaksa mitään leikkejä että jos leikit, niin leikit yksin ja jos tässä nyt on jotain väärinkäsitystä ollut niin unohda koko juttu sitten.
Ei tullut viestiä, ei mitään niin jätin homman siihen. Eipä tässä muuta kuin uutta matoa koukkuun, eniten harmittaa ne joille ei aloitetta ehtinyt/pystynyt tilanteesta johtuen tekemään, kuin tollaiset missä on aloitteen tehnyt ja se ei johtanut mihinkään.
PS. Nimestäsi kyllä tulee yks nainen mieleen jolle en ehtinyt aloitetta tekemään, kiitos koronan ja paikkojen sulkeutumisen viime vuoden alussa, eikä ole kyllä näkyt naista missään ja facebookkiakaan ei ilmeisesti käytä enää :/ Anonyymi kirjoitti:
Ihan IRL olen sanonut, kahdestaan kun oltiin niin sanoin suoraan, nainen kysyi mikä tausta ajatuksena ja totesin että "no vaikka suhde joskus tulevaisuudessa, jostakinhan se pitää alottaa", totesin myös että en jaksa mitään leikkejä että jos leikit, niin leikit yksin ja jos tässä nyt on jotain väärinkäsitystä ollut niin unohda koko juttu sitten.
Ei tullut viestiä, ei mitään niin jätin homman siihen. Eipä tässä muuta kuin uutta matoa koukkuun, eniten harmittaa ne joille ei aloitetta ehtinyt/pystynyt tilanteesta johtuen tekemään, kuin tollaiset missä on aloitteen tehnyt ja se ei johtanut mihinkään.
PS. Nimestäsi kyllä tulee yks nainen mieleen jolle en ehtinyt aloitetta tekemään, kiitos koronan ja paikkojen sulkeutumisen viime vuoden alussa, eikä ole kyllä näkyt naista missään ja facebookkiakaan ei ilmeisesti käytä enää :/Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia, ja jokaisella on se tietty piste mihin asti haluaa edetä ja mikä tärkeintä, miten edetä. Onnea kalastukseen. 😉
No joo, korona tuli huonolla hetkellä omalla kohdalla, kun huonon edellisen suhteen jäljiltä en piitkiin aikoihin kiinnittänyt suhdemarkkinoilla kehenkään huomiota. Just ennen koronaa aloin kiinnittämään huomiotani taas miehiin, mutta sitten kulkemiset loppui.
Toisaalta taas oli hyvä että joutu jäämään väkisin kotiin, kun viime talven kulkemisen jäljiltä terveys huononi -ei korona, vaan vanha ongelma- joka olisi joka tapauksessa vanginnut mut kotiin.
Kotona olen jumittunut viime keväästä asti, ja jouduin pakosta lopettamaan itselle tärkeitä säännöllisiä menoja. Nykystä tilannetta saattaa kestää jopa vuosia, ennen kuin oma tilanne helpottaa.
Siinä mielessä ymmärrän sua tosi hyvin, että harmittaa menetetyt mahdollisuudet, ja kuinka lopulta kävi. Toivottavasti sulla tulevaisuudessa käy paremmin.- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia, ja jokaisella on se tietty piste mihin asti haluaa edetä ja mikä tärkeintä, miten edetä. Onnea kalastukseen. 😉
No joo, korona tuli huonolla hetkellä omalla kohdalla, kun huonon edellisen suhteen jäljiltä en piitkiin aikoihin kiinnittänyt suhdemarkkinoilla kehenkään huomiota. Just ennen koronaa aloin kiinnittämään huomiotani taas miehiin, mutta sitten kulkemiset loppui.
Toisaalta taas oli hyvä että joutu jäämään väkisin kotiin, kun viime talven kulkemisen jäljiltä terveys huononi -ei korona, vaan vanha ongelma- joka olisi joka tapauksessa vanginnut mut kotiin.
Kotona olen jumittunut viime keväästä asti, ja jouduin pakosta lopettamaan itselle tärkeitä säännöllisiä menoja. Nykystä tilannetta saattaa kestää jopa vuosia, ennen kuin oma tilanne helpottaa.
Siinä mielessä ymmärrän sua tosi hyvin, että harmittaa menetetyt mahdollisuudet, ja kuinka lopulta kävi. Toivottavasti sulla tulevaisuudessa käy paremmin.Noi terveysvaivat on kyl aina niin persiistä, varsinkin sellaiset mihin ei itse voi välttämättä mitenkään vaikuttaa sitten. Mutta onnea matkaan, eiköhän ne ongelmat helpota, toivon mukaan :D
Itseä harmittaa kyl kun ei viime vuoden puolella ehtinyt yhden Laura (Laura se tais olla ellen kuullut sitten nimeä väärin heh) nimisen naisen kanssa jutella enempää, kun tuli tosiaan korona eteen ja kurssikeskus laitettiin kiinni. Facebookissa en ole viitsinyt viestiä laittaa kun on tosiaan niin vanha kuva sillä naisella siin ja parin vuoden takaa edelliset päivityksetkin.
Noh ehkä tässä jossain törmää vielä siihen naiseen jossain muualla, tai käydä katsomassa kurssikeskuksessa olisko siellä ketään tuttuja, muutaman kerran käynyt täydentämässä taitoja siellä ja tunnen opettajat kuitenkin :)
- Anonyymi
Sinä teit mulle niin. En uskalla enää olla sinuun yhteydessä irl. Ellet ole minuun yhteydessä ensin.
- Anonyymi
Se viimeisin vastaus viestiini, teki sen, etten myöskään kehtaa laittaa sinulle enää viestiä niissä asioissa.
- Anonyymi
Outo aloitus. Kelle lie suunnattu.
- Anonyymi
Niinpä. Kelle lie, en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä....ei oo estoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo arvasin että mulle tietenkin mutta ei tarvitse estää kun petin jo sinua että jos se yhtään mitään helpottaa meidän välejä niin olen ollut sillein muitten kanssa ja hyvältä tuntui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo arvasin että mulle tietenkin mutta ei tarvitse estää kun petin jo sinua että jos se yhtään mitään helpottaa meidän välejä niin olen ollut sillein muitten kanssa ja hyvältä tuntui
Päästä jo irti. Meitä ei koskaan tule. Johtuu täysin käytöksestäsi täällä. Se hyvä mitä oli ei riitä korvaamaan sitä kaikkea muuta. Tämäkin viestisi täällä tukee sitä, että oikea päätös se on päästää susta kokonaan irti.
- Anonyymi
Vittuako se sinua kutkuttaa? Oletko edes varma näistä estoistasi? Jos jotain estoja onkin niin niille on varmasti ihan oma hyvä syynsä. Kenenkään ei tarvitse niitä perustella.
- Anonyymi
K.sipäät estetään aina ja piste!
- Anonyymi
🤣😂<~~ noista kahdesta kun pääsee niin kyllä sitten, eikö.
- Anonyymi
Täytyypä käydä fasesta katsomassa, onko joku kavereistani poistunut🤭
- Anonyymi
Höpöhöpöjuttuja ei kenellekään :)
On niin monia muitakin syitä poistaa kavereista joku. Positiivisiakin syitä on. Voi olla kyse vaikkapa huomaavaisuudesta tai siitä ettei halua seurailla ihmisiä koska ei koe olevansa heidän elämässä niin lähellä juuri silloin.
- Anonyymi
Fb eston tekijän pystyy myös estämään. Estotoiminnan kautta näet listassa pienenä hänen profiilikuvansa jos sellainen on ja yhteisten kaverien määrä. Hänellä ei näkynyt profiili kuvaa julkisena ja meillä oli yksi yhteinen ystävä. Olen varmaan joskus tässä 8 vuoden aikana sen huomannut ennenkin, mutta unohtanut välillä sen. Nyt esto päällä, jos hän on vaikka profiilinpoistojensa yhyeydessä vilkuillut, niin nyt ei onnistu enää. Mietin vielä laitanko eston hänen serkulle ja muutamalle ystävälle. Ei minulla kyllä ole julkisisia päivityksiä.
- Anonyymi
Serkku ei ole hänen fb-kaveri, monia yhteisiä kavereita kyllä on. Serkku ei tiedä mistään mitään, eikä kaveritkaan.. Olet melkoinen tyyppi kun osaat näin mulle viestiä. Mun rakas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Serkku ei ole hänen fb-kaveri, monia yhteisiä kavereita kyllä on. Serkku ei tiedä mistään mitään, eikä kaveritkaan.. Olet melkoinen tyyppi kun osaat näin mulle viestiä. Mun rakas!
Meitä ei koskaan tule kuten sanoin että se oli vain vitsi kaikki mitä on ollut meidän välillä. Ja jos olet luullut että palsta kirjoitukset ovat olleet minun oikeita ajatuksia niin se vasta huvittavaa onkin. Saanen nauraa sinun yksinkertaisuuden. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Minun rakkaus on ollut koko ajan sama mutta ei sinua kohtaan ikinä ole ollut mitään muuta kun pelkkää kirjoitusta ajan kuluksi.
- Anonyymi
Joo estä vaan. En kaipaa mitään äijiä. Pysy poissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157