Siinä se on mun kryssivene myynnissä. Purjehdusominaisuudet riittäisivät mulle. Pitäisiköhän uskaltaa?
https://www.mcyachts.co.uk/news/new-listing-fisher-37-mallard-ii/?fbclid=IwAR1WvZYrttPW8Iht5UerbLC9QY7rEVImCpvPd06v21XVDDaL3VMXvyahbYg
Kryssivene myynnissä
13
262
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu siitä missä kryssii. Jos menet avomerelle niin mikä ettei. Kaunis ja vahvan näköinen vene. Kryssimistä arvostetaan liikaa, kun yleensä ihmiset pyrkivät sitä välttelemään menemällä sivu- ja myötätuuliin. Tällä ajellaan Saaristomerellä vastatuuleen koneella.
- Anonyymi
Tuolla on kryssiminen yhtä tuskaa kaikissa olosuhteissa. Matka ei ainakaan edisty.
- Anonyymi
Hyvin edistyy kun laittaa 80hv Leylandin päälle.
- Anonyymi
Itämerellä tuon käyttö ei ole mikään nautinto. Onko oikein jooli? Silklä voisi vetää 20 km pitkää siimaa ja nostaa koljaa kannelle. Shetlannin kiertäjä.
Mutta onhan siinä paljon katettua tilaa. Aito asuntokammi. - Anonyymi
Moottoripurrelta näyttää. Eli ei kryssi.
- Anonyymi
Ulko-ohjauspiste näyttää epäkäytännölliseltä. Luovimista varten täytyy olla joku oma tyyppi käskyjen mukaan naruja vetelemässä. Ruorimies istuu varmaan sisällä koko ajan. Syksyn ja talven keleihin hyvä peli. Pakkasella kryssiminen on joka tapauksessa tuskaa jäätyvien narujen takia.
- Anonyymi
Naruja...hmm!!
- Anonyymi
Jos en olisi jo Nauticatin omistaja niin tämä olisi ehdottomasti yksi vaihtoehto.
Aikoinaan Norjassa työskennellessäni sikäläisellä kolleegallani oli Fisher (lyhyempi) ja hän vaikutti todella tyytyväiseltä veneen omistajalta. Oli ostanut veneen Ahvenanmaalta.
Erittäin merikelpoinen tukevatekoinen vanhan koulukunnan vene. Ei se kryssiminen ole pääasia elämässä ja veneilyssä ;-).
Tee kunnon tarkastelu ensin maissa ja sitten vedessä että kaikki toimii! Ota kriittinen kaveri mukaan!- Anonyymi
Jatkan vielä että hintapyyntö vaikuttaa olevan hieman korkea 70-luvun veneeksi mutta sehän on tinkimiskysymys.
- Anonyymi
Hieno ja viihtyisä vene, ja nimenomaan jos oma käyttö ja mieltymys ja niistä muodostuva kokonaistarve puhuu tuon tyyppisen veneen puolesta niin turha siihen on kenenkään mitään natista.
Nyt kun puhutaan näistä valtameri cruisereista, niin onko noin isoihin ikkunoihin oltava jotkut alumiinilevyt tai vastaavat jotka ruuvataan tosi kovissa keleissä ja myrskyn noustessa ikkunoiden suojaksi? Voiko noin isot ikkunat mitenkään kestää tai pysyä paikallaan tosi pahassa paikassa kun iso murtuva aalto rämähtää yli? - Anonyymi
Täytyy olla levyt ikkunoiden eteen suojaksi. Myös katsastusvaatimukset ylimmissä luokissa sen edellyttää.
- Anonyymi
Kryssivene oli tarkoitettu eräänlaiseksi ironiaksi. Mun venetarve on eläkeläisen tarve eli tahtoisin veneen, jolla kauden voi aloittaa aikaisin ja lopettaa myöhään.
Aikaa on. - Anonyymi
Pitäiskö uskaltaa ....taasyks tälläinen luuseri tyyppi valittaa joka kuitenkin tekee ,eli jättää tekemättä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748