mielikuvituksen tuotetta, eikä sitä olis olemassa ollenkaan?
Mitä jos kaivattus oliskin
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mietippä asiaa siltä kannalta, että et voi olla varma kuin yhden ihmisen olemassa olosta ja se olet sinä itse, kaikki muut voivat vain olla mielikuvitusta.
- Anonyymi
Ja joskus se oma olemassaolokin hiukan epäilyttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja joskus se oma olemassaolokin hiukan epäilyttää
🤣🤣
- Anonyymi
Ton S kirjoittajan kaivattu onkin. Se on yhdistäny täältä eri kirjoittajista yhden kokonaisuuden jota luulee ikävänsä kohteeksi
- Anonyymi
Luulo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulo.
Tieto. Mus kopioinu ja laittanu S naisen tekeleiksi
Terveisin: K nainen jota S nainen kopioi
- Anonyymi
On se olemassa. Siitä ei ole epäilystäkään. Melkoinen mielikuvitus pitäisi olla että ne silmät keksisi.
- Anonyymi
Ihminen käythää vain 3% aivokappaasitestistuan 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi. Nerot on ihan hulluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt meni kyllä huti. Ihminen käyttää aivokapasiteetistaan n. 20 %.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt meni kyllä huti. Ihminen käyttää aivokapasiteetistaan n. 20 %.
Kyse tais olla ihan tämän palstan käyttäjistä vaan?
- Anonyymi
Meitä ei ollu kumpaakaan :)
- Anonyymi
Voihan sitä kaivata elämäänsä rakkautta ja ihastusta, vaikkei semmosta vielä olisikaan. Mun mielestä ihan ok, kunhan ei liian syvälle unelmiin uppoa ja liikaa vaateita ominaisuuksista tulevalle kumppanille laita, realismia joukkoon.
- Anonyymi
Mikä tahansa on mahdollista, kun on oikein hyvä mielikuvitus
- Anonyymi
Mitä väliä sillä olis
- Anonyymi
🤣🤣..
- Anonyymi
Siivut vain Rakkaasi kanssa tapaamisen ja kun hän on siinä, kosketa häntä ja kerrot, että pitää koittaa oletko todellinen. Huomaat kyllä pian, kuinka todellinen hän onkaan 😄
- Anonyymi
Pikkasen tisust ottaa kiinni niin kyllä se siitä 😉
- Anonyymi
Kivahan tuota käyttöohjetta on selailla..
- Anonyymi
No kai se nyt on olemassa kun sen on tosielämässä tavannut ensin.
- Anonyymi
Eikä mä en kestäisi sitä!!! 😱
- Anonyymi
Olisihan se ihanaa elää kukoistuksen aikaa keväällä, kun monena vuotena en oo pystyny nauttimaan siitä luonnon heräämisestä.
Irl on oikeasti olemassa, mutta hyvin epätodennäköistä että täällä olisi. Toisaalta toivon että olisi vain omaa mielikuvitusta, kuten mun joka öiset vauhdikkaat toimintaunet, joissa lennän ilmassa ilman siipiä jne, jolloin voisin jatkaa matkaa ja pöhköä kaipausta.
Toisaalta kaipaus henkilöä kohtaan saattaa olla ylipäätään kaipausta siihen omaan normaaliin elämään, jota en ole viime kevään jälkeen pystynyt elämään. 🤔- Anonyymi
Kunhan itse oon kartalla mikä on totta.
- Anonyymi
5kk epäilinkin ettei hän voi olla todellinen.
Olin varma ettei kukaan voi olla niin täydellinen.
Saatuani syliini tiesin heti, olevani tekemisissä jonkin ainutlaatuisen kanssa.
Vähän liian hyvä ihmiseksi, muuten täydellinen. - Anonyymi
Minä se olen ketä ei ole. Hän (n) ei tule ikinä ja pidä minua hyvänään. Ei hän löydä minua vaikka etsisi. Sellainen olen.
- Anonyymi
Nimensä puolesta voisi ollakin, mutta en mä usko että muutoin ;D
- Anonyymi
Olen ihan varma, että tämä kaikki tapahtuu pääni sisällä, ja kohta herään. Minulla on ollut harhoja aiemminkin. Tosin lääkitys oli vähän voimakkaampi kuin nyt.
Jätän nämä palstat ja keskityn elämään. Ja jatkan hänen kartteluaan irl niin kuin olen tehnyt jo pitemmän aikaa. Olen kuvitellut viestejä hänen kirjoittamikseen ja vastaillutkin. Ihan kaikkea en edes muista, olen ollut niin sekaisin - Anonyymi
Ikävä sanoa näin mutta siltähän se alkaa pikkuhiljaa tuntumaan kun ei näe missään.
- Anonyymi
seolisi ikävää. https://youtu.be/vWurmwVEKxU
- Anonyymi
Mielikuvitushan on parhaita lahjoja elämään. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/856b7379-ad16-4c01-8af1-ea8ad8d1de21
- Anonyymi
Tavallaan on, https://youtu.be/Z8jEdDxLj8c
mutta pidän siitä kii - Anonyymi
Minä en silleen sitä edes kaipoo.
Mulla oli ja tulloo olomaan aina enemmän kokemusta kuin sillä.
En tykkee räkänokista .
Jos mulla oissiin ollunnä lapsi jonkun vieraan miehen kanssa noin olisin kuollut jo .
Kukaan ei puhu miulle viäristä asioista niin paljon kuin miä ite.
Olin jo kuolla neljäkymmentä vuotta sitten. Ja vielä olen hengissä.
Kaikenlaista tautia on ollunnä.
Vihdoin viimein loppuu nämä taudinaiheuttajat .
Olin jo viimmä kuussa sitä mieltä jos jotain tekis ihmisten hyväks.....
Voi vaikka lahjoittee köyhille.
Ei tässä olla niäntymässä nälkeen vaikk A jokunen päive kuihdun pois.
Täsä vielä ollaan muankamaralla ja toivot että jotain viisasten tapahtummoo oissiinnä.
Mulla on paljon henkistä piäommoo sen voi pitee omonaan koska ......
Sitä tarvitaan jokunen vuosi hyviin oloihin. - Anonyymi
No olen aina ollut päiväunelmoija, se on turvallista.
https://youtu.be/G6Z-DQGqM90
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565490Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212407Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551675- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101187