Siis mulla on ollu ny jo about pian 2vk siis super iso finni otsassa. Siis yritin koittaa lievittää punoitusta jäällä ja oon yrittäny kuoria sitä kuorintasaippuoilla ja sorruin alkuvaiheessa puristamaan sitä, mutta mikään ei auta!!!! Oon pitäny siinä aina yön yli Acon kuivattavaa täsmähoito-ainetta tai sit oon pitäny rakkolaastarii, mut ei... turvotus on kyl vähä laskenu, eikä siin oo enää rikkinäistä ihoo, mut se on vieläki lievästi sanottuna massiivinen.... Mikä avuksi?
Jätti-finni otsassa joka ei LÄHDE!!!!!
2
120
Vastaukset
- Anonyymi
kokeile hammastahnaa
- Anonyymi
Kaikkein eniten rassatuista finneistä voi jäädä pysyvät paksuuntuneet kohdat ihoon, eli jälki ei välttämättä lähde pois ikinä. Itselläni on muutamia sellaisia otsalla ja poskissa varmaan vuosikymmenien takaa. Eivät ne paljoa huomiota herätä, mutta ovat ja pysyvät. Eli kannattaisi välttää rajua puristelua.
Jää ei välttämättä ole hyvä idea. Saatat saada sillä myös paleltumavammoja aikaiseksi.
Todennäköisesti näppy ei ole vielä tyhjentynyt kunnolla, joten se ei myöskään parane, kun töhkä ja pöpöt ovat ja pysyvät ihon sisällä. Jos sinulla on varaa, käy ihotautilääkärillä tai hyvällä kosmetologilla.
Jotain antibioottista voidetta (apteekista) voit myös kokeilla, mutta todennäköisesti se ei pääse vaikuttamaan ihon sisäpuolelle, eli on melko turhaa.
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000005329670.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396905
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 371952