Tarkoitan, luterilaista, vapista, hellaria, en musu.
Onko Lieksassa hengellistä elämää?
77
893
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitat onko Lieksassa älyllistä elämää. Et ole ainoa joka tätä miettii.
- Anonyymi
Onhan teitä ainakin kaksi järjen jättilläistä. Pitäisikö teidän siirtyä älykkäämpään seuraan, pois täältä, ennenkuin on myöhäistä.
Kaipaamaan ei jää kukaan.
- Anonyymi
Kiitos!
- Anonyymi
Kiitos, olipas järkevåä taas.
- Anonyymi
Sikäli järkevää, että kuka/mikä pakottaa olemaan täällä valittamassa? Pitää mennä sinne, missä on hyvä, pois täältä tyhmien seurasta.
Turha on jäädä miettimään, onko älyllistä eloa vai ei, kun tuntee itsensä jotenkin ylempiarvoiseksi, pitää siirtyä kaltaistensa seuraan.
Muutenhan pitää jatkuvasti itkeä, miten hirveää on olla itseään tollompien keskuudessa, sellaista taajamaa ei edes löydy, jossa olisi yhtä älykäs asujaimisto kuin tällä yhdellä valopäällä.
Siis nyt äkkiä pakkaamaan ja etsimään sitä autuaaksi tekevää paikkaa. Toivottavasti löytyy! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sikäli järkevää, että kuka/mikä pakottaa olemaan täällä valittamassa? Pitää mennä sinne, missä on hyvä, pois täältä tyhmien seurasta.
Turha on jäädä miettimään, onko älyllistä eloa vai ei, kun tuntee itsensä jotenkin ylempiarvoiseksi, pitää siirtyä kaltaistensa seuraan.
Muutenhan pitää jatkuvasti itkeä, miten hirveää on olla itseään tollompien keskuudessa, sellaista taajamaa ei edes löydy, jossa olisi yhtä älykäs asujaimisto kuin tällä yhdellä valopäällä.
Siis nyt äkkiä pakkaamaan ja etsimään sitä autuaaksi tekevää paikkaa. Toivottavasti löytyy!Jos ei lieksasta löydy sopivaa uskonnollista seuraa,kokeileppa mennä Kiteelle siellä vasta huruporukka pitääkin ns. seurojaan. Uskomatonta touhua,kerran olen nähnyt henk.kohtaisesti sen touhun. Vetäjänä on aika sekaboltsi mies.
- Anonyymi
Helluntaiseurakunta on aika toimiva ja pirteä. En ole tosin ollut heidän tilaisuuksissa siellä, mutta joku on käynyt uteliasuuttaa ja kehuu kovin.
- Anonyymi
Taidan joskus poiketa ihan uteliaisuuttani. Miksi muuten Lieksan luterilainen kirkko muistuttaa moskeijaa ulkoapäin.
- Anonyymi
Tuossa sitä pyrkimyksistä vallankahvaan,
heitäs toi pätkä youtuben hakukenttään, tais googlaa muutenvain pätkällä
>>> المسيره الحسينيه في هلسنكي <<< - Anonyymi
Mistä saisi kuppaa ja tippuria?
- Anonyymi
Se herkku on nykyisin tuonti tavaraa
- ja paljon muutakin kultii veetään lieksaankin rajojen läpi
Liikus vain noissa piireissä kyl se hyppää ja joskus kaukaakin - Anonyymi
Muuten aivan oikeasta vitjasta kuppaas kyselet
- tää porukahan mailmaa kiertävät ja rajat amoisillaan haluavat pitää ilmais täyttäjille - Anonyymi
Kupasta ja tippurista en tiedä, mutta jos haluaa rasismin taudin, sen saa helluntaiseurakunnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kupasta ja tippurista en tiedä, mutta jos haluaa rasismin taudin, sen saa helluntaiseurakunnasta.
Sinne sitten kaik suomalaiset, saahaan het kerralla pesäerot noista pöytiemme putsareista
Tynkkysen video hakkasi hirmuiset katsojaluvut tiskiin
https://www.suomenuutiset.fi/tynkkysen-video-hakkasi-hirmuiset-katsojaluvut-tiskiin-konkretisoi-tylylla-tavalla-arvopohja-sipilan-hallitus-rahaa-syytaa/
noniin kannattaa muistella ja kyseenalaistaa nyky hallituksen toimia
onko mikään muuttunut?
- Anonyymi
Mä virrestä viis veisaan!
- Anonyymi
Lieksa kyllä kaipaisi hengellistä herätystä! 🙏
- Anonyymi
Johan nuo viime vuonna Lieksan uskovaiset yrittivät koronalla uhkailla vaan ei tainnut olla menestystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan nuo viime vuonna Lieksan uskovaiset yrittivät koronalla uhkailla vaan ei tainnut olla menestystä.
Ai, milleen ne uhkaili ja mitä menestystä tässä asiassa nyt toivottiin? 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, milleen ne uhkaili ja mitä menestystä tässä asiassa nyt toivottiin? 🙄
Liimaili julisteita jotta Jeesus on tulossa tai jotain semmosta. Silleen yritettiin hyödyntää koronaa värväystoiminnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liimaili julisteita jotta Jeesus on tulossa tai jotain semmosta. Silleen yritettiin hyödyntää koronaa värväystoiminnassa.
Eipä ole uhkailleet puhut palturia.
- Anonyymi
Kaik arkut vain on pidettävä kii, se on parainta tyyliä,
- pysyy turhat vieraat kaukana 😎- Anonyymi
Meinaakko, että jos arkut huolimattomasti tehtyjä, niistä alkaa levitä zombie ongelma? 👺
- Anonyymi
On kyllä. Kirjaston aulassa järjästävät joka tiistai ilta klo. 17 satutunteja. Tervetuloa vain kaikki, asiasta kiinnostuneet.
- Anonyymi
Mitä asiaa tarkoitat? Microsiruja?
- Anonyymi
Ei ole hengellisyys sidottu mihinkään tiettyyn uskontoon tai oppiin. Ateistikin voipi olla hengellinen omalla tavallaan.
- Anonyymi
Eikä voi, oletko muslimi?
- Anonyymi
Mites onkos lieksa käyty jo luutalla läpi puhistettu hokkihan sieltä jo kaikkos
- jot juoni lähti ja loputkin pitää laita sivuun mielistäs - Anonyymi
Meillä on kaunis kirkko, tosin aika rumahan se on.
Meitä uskovia on lieksassa paljon, mutta goronan takia toimanta on ollut jäissä joka sortissa.
Lieksan hellarit on ihan ok
Muutakin on, jäyhää mutta vakaata luterilaisuutta.
Ainakin Nurmeksessa on ortodoksi juttu, en tiedä onko täällä lieksassa 🙄 - Anonyymi
Oikeaa uskoa on sekin, kun ollaan suomalaisia eikä anneta tätä elämäntyyliä muitten niiristää ja tulla arvostelemaan huutaen vääräuskoista ja näilläkonstein elää suomessa sitten ilmaiselämääsä, uskoon kuuluu pitää suomi siistinä elinvoimaisena vielä jälkeläisilemmekin
Käys toimen tämän puolesta, uskosi perustein - Anonyymi
Sitä en ymmärrä miksi Lieksan helluntailaiset saavat kerätä itselleen kauppojen lahjoitusruoat ja sitten kiristävät ruoka-avun tarpeessa olijoita sillä että kauppiaiden hyvää hyvyyttään lahjoittamaa ruokaa ei saa jos ei kuuntele heidän saarnojaan.
- Anonyymi
Kai se on, että jos ilaaseksi saa, pitää se saarnakin ottaa.
pankonpojat liaksassa on kamala esimerkki, kun vaan jöllitään! Tulos on kamala ja näkyy jo katukuvassa. - Anonyymi
Älä mene sinne jos ne saarnat vaivaa. Täällä vihreitten akat saarnaa ilmastomuutosta ja sitten vasta saa paketin.
- Anonyymi
Helluntailaisilla on todella mielenkiintoinen kaveri pappina. En olisi uskonut, mutta hyvä tyyppi kuuluu olevan.
- Anonyymi
Mikä siinnä on erikoista onko se saksalainen kun kuuluu olevan Reinhard?
- Anonyymi
Haukkuuko tämäkin pappi ruoka-avun hakijat saarnassaan ja sanoo että ette te mitään ruoka-apua tarvitse? Nämä saarnat ja haukut on pakko kuunnella jotta helluntailaiset raaskivat luopua ilmaiseksi saamistaan parasta ennen päivän taakse menneistä eväistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukkuuko tämäkin pappi ruoka-avun hakijat saarnassaan ja sanoo että ette te mitään ruoka-apua tarvitse? Nämä saarnat ja haukut on pakko kuunnella jotta helluntailaiset raaskivat luopua ilmaiseksi saamistaan parasta ennen päivän taakse menneistä eväistä.
Saako myös ilmaista olutta, ehkä KÖFF merkkistä maukasta juomaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hauku ei. Voisit lopettaa tuon samaan höpinän toiston. En ole kertaakaan kuullut helluntailaisten ruoka apua hakiessa heidän haukkuvan ketään. Enkä kuulu Lieksan helluntaiseuraakuntaan , mutta kertaakaan ei ole pahaa sanaa sanottu.
Että tämä on totuus. - Anonyymi
Pari vuotta sitten soitin ne hellaripapit mun ystävän luota kuuhun kun menivät saarnaamaan hänen kotiin. Olisi kuulema pitänyt elää tietyn järjestyksen mukaan että saa kuulua hellareihin. Sairasta! Ukko alko paasaamaan puhelimeen, sanoin että nyt jos ette hävii ni soitan poliisit heti. Ystäväni itkien soitti minulle asiasta.
Uskossa täytyy olla rakkaus eikä mitään pakottamista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari vuotta sitten soitin ne hellaripapit mun ystävän luota kuuhun kun menivät saarnaamaan hänen kotiin. Olisi kuulema pitänyt elää tietyn järjestyksen mukaan että saa kuulua hellareihin. Sairasta! Ukko alko paasaamaan puhelimeen, sanoin että nyt jos ette hävii ni soitan poliisit heti. Ystäväni itkien soitti minulle asiasta.
Uskossa täytyy olla rakkaus eikä mitään pakottamista!Microsirun syytä! 🤖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskossa täytyy olla rakkaus eikä mitään pakottamista!Vai menivät hellaripapit "kuuhun saarnaamaan". En ole hellaripappi, ja siksi ihmettelen miten ne pääsi kuuhun saarnaamaan, ja miten sinä hait ne sieltä ystäväsi luokse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai menivät hellaripapit "kuuhun saarnaamaan". En ole hellaripappi, ja siksi ihmettelen miten ne pääsi kuuhun saarnaamaan, ja miten sinä hait ne sieltä ystäväsi luokse.
Kuuhun....=kauas pois😂
Pyysin siis niitä pappeja lähtemään sieltä mun ystävän kotoa..
Rautalangastako asia pitää vääntää ? Lieksassa ehkä joo...
- Anonyymi
Nyt on ankeaa, kun ei voi koronan aikaan kiertää perintöjä kerjäämässä.
- Anonyymi
Särkyneiden majatalo
Ei täällä asu sankareita
Hävinneitä on niin monta
Kerjäläisiä vain, uupuneita,
Jotka tullessaan, tuovat muistojaan
Riekaleita ihmiselämän
xxx
On meidän tehtävämme täällä
Kantaa toinen toisiamme
Halki synkimmän yön pitää päällä
Toivon kynttilää, ettei kukaan jää
Yksin harhailemaan pimeyteen
Ei kauneimmassa temppelissä
Asu meidän Jumalamme
Mutta siellä Hän on aina missä
Joku rakastaa, pelko katoaa,
Vettä janoinen saa juodakseen
He etsivät tietä valoon
Maassa kyyneleiden
He saapuvat majataloon särkyneiden
xxx
Katelkaas ite miten kappale menee, on hienoa ajatusherkkyyttä kokonaisuus - Anonyymi
TÄTÄ TIETSIKAN ANTIA ERI LÄHTEISTÄ
Koko tämän tapahtuman läpi kulkee kysymys vedestä, ensin käytännöllisenä kysymyksenä. Joidenkin tutkijoiden mukaan Sykarin kaupungissa/kylässä oli myös oma kaivonsa, mutta tämä kaivo oli 35 m syvä nk. Jaakobin kaivo, johon nainen puheessaan viittasi. Kaivo oli tärkeiden kauppateiden risteyksessä kaupungin ulkopuolella.
Tuleva aika = pelastuksen aika on jo tullut Jeesuksessa. Kun me kohtaamme Jeesuksen, niin meille on tullut pelastuksen aika = olemme yhteydessä Jumalaan.
Ihminen elää siitä, mitä varten hän elää.
25. Nainen sanoi: "Minä tiedän kyllä, että Messias tulee." - Messias tarkoittaa Kristusta. - "Kun hän tulee, hän ilmoittaa meille kaiken."
26. Jeesus sanoi: "Minä se olen, minä, joka tässä puhun kanssasi."- Anonyymi
6. JUMALAN KÄSITYKSET MEISTÄ
Jumala suhtautuu meihin kuitenkin toisella tavalla kuin me häneen.
- Jumala ei sano: "Koska sinä olet sellainen, niin minä en…"
- Vaan Jumala sanoo: "Koska sinä olet tuollainen, niin minä rakastan Sinua! Minä olen antanut oman Poikanikin Sinun syntiesi tähden kuolemaan." Jumala on ennakkoluuloton ja haluaa kohdata meidät sellaisina kuin olemme, sisintämme myöten eikä kaihda meidän elämämme asioita. Jumala hyväksyy meidät yhteyteensä - jatkan sellaisena kuin olemme.
JOTTA ELÄMÄ OLISI ELÄMÄÄ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Vaan Jumala sanoo: "Koska sinä olet tuollainen, niin minä rakastan Sinua! Minä olen antanut oman Poikanikin Sinun syntiesi tähden kuolemaan." Jumala on ennakkoluuloton ja haluaa kohdata meidät sellaisina kuin olemme, sisintämme myöten eikä kaihda meidän elämämme asioita. Jumala hyväksyy meidät yhteyteensä - jatkan sellaisena kuin olemme.
JOTTA ELÄMÄ OLISI ELÄMÄÄJumala hyväksyy meidät yhteyteensä - jatkan sellaisena kuin olemme.
Pelastus pelastus
- eekuin silloin kuulkaas olemme suoralla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JOTTA ELÄMÄ OLISI ELÄMÄÄTuo juttusi ei perustu Raamattuun vaan luulojen kirjaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala hyväksyy meidät yhteyteensä - jatkan sellaisena kuin olemme.
Pelastus pelastus
- eekuin silloin kuulkaas olemme suorallaJumala hyväksyy meidät sellaisena kuin olemme, persut eivät hyväksy. 🛌
- Anonyymi
Joku kirjoitti tänne tästä henkilösta:
Jeesus Siirakin poika oli Jerusalemista kotoisin oleva juutalainen kirjanoppinut, joka eli toisen vuosisadan alussa ennen ajanlaskun alkua. Hänet tunnetaan Sirakin kirjan kirjoittajana.- Anonyymi
Ei ole Raamatussa Siirakin kirjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Raamatussa Siirakin kirjaa.
Sirakin kirja on oma teoksensa. Onko joku väittänyt että raamatussa on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sirakin kirja on oma teoksensa. Onko joku väittänyt että raamatussa on?
Niin eihän Tuntematon sotilaskaan ole Raamatussa, mutta miksi keskustella tässä ketjussa kirjoista jotka ei ole Raamatussa.
- Anonyymi
Aika hiljaasta on nyt, kun tää corolla.
- Anonyymi
Minun suosikki Raamatun kertomuksista on se missä Jeesus muuttaa veden Köff olueksi. 🍻
- Anonyymi
Joo, ja saatana muutti veden PIRKKA olueksi. On meinaan sen verran pahaa! 🤢
- Anonyymi
Mutta Jeesus kusisiihen.😇🍺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Jeesus kusisiihen.😇🍺
Jos Jeesus kusee Pirkka olueen muuttuuko se Koff olueksi? Kysyn tätä papilta kun satun tapaamaan. 🍻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Jeesus kusee Pirkka olueen muuttuuko se Koff olueksi? Kysyn tätä papilta kun satun tapaamaan. 🍻
Ei muutu, se muuttuu viiniksi. Punkuksi. Jeesuksen aikoihin ei vielä tunnettu valkkaria.
- Anonyymi
jw jäi pois. mm voimanostaja mennyt ko lafkaan pastoriksi.
- Anonyymi
Jeesus ei ainakaan Lieksaan tule!
- Anonyymi
Missä lieksan uskovat kokoontuu?
- Anonyymi
Sittarin takana
- Anonyymi
Jeesus asuu reunatiellä
- Anonyymi
Reunatiellä onkii kuulemma salapaikka missä vettä muutetaan viiniksi. Pulipenkit täyttyy asiakkaista.
- Anonyymi
Hengellinen elämäkin haisee Illodinille
- Anonyymi
Onko lieksassa vapaakirkkoa?
- Anonyymi
Ei ole Vapaata kirkkoa, kaikki on tiukassa komennossa. Eikä ole kunnon katolista kirkkoakaan kun kaikissa on huono ja vuotava katto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Vapaata kirkkoa, kaikki on tiukassa komennossa. Eikä ole kunnon katolista kirkkoakaan kun kaikissa on huono ja vuotava katto.
Onko edes paavia? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko edes paavia? 🤔
Ei, mutta löytyy kyllä paljon reippaita masai kansalaisia 🏃♂️🤾♀️
- Anonyymi
Pulipenkillä vahvaa hengellisyyttä, pircca tölkin henki väkevänä.
- Anonyymi
Suosittelen Raamatun lukemista.sieltä totuus ja elämä tien alku löytyy👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen Raamatun lukemista.sieltä totuus ja elämä tien alku löytyy👍
Olen lukenut Raamattua Pirkka pöhnässä 🤡
- Anonyymi
Seurakunnan tiistainen olohuonekin on muuttunut katumusharjoituksiksi. Maalikkosaarnaajat paasaa helukutin liekeistä ja katumisesta. Koskahan ne seurakunnasa tiedostaa sen karkoittavan kävijöitä. Raamattupiirit on erikseen ja ne kuuluukin seurakunnan toimintaan. Mutta näiden lahkolaisten ei pidä antaa nousta valtaan. Ne voi pitää keskenään omat tilaisuudet.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224