tuo oinaan jahkaaminen yhdessä ollaan oltu tiivisti lähes vuosi, mutta aina välillä oinas-mieheni alkaa haluamaan vapauttaan kokee seurustelumme ahdistavana. Johtuu varmaan keväästä metsästysvietit herää hänhän on jo saanut piiritettyä minut, haluaa ilmeisesti testata taas taitojaan. En haluaisi häntä menettää, mut toisaalta olen saanut tarpeekseni tästä touhusta. Mikä olisi paras tapa toimia, välinpitämättömyys vai jotain muuta? Perässä en ainakaan juokse järjestelen itselleni menoja ja annan miehen olla omissa oloissaan. Toivon että mieheni huomaa pian että saattaa menettää minut jahkailullaan...
alkaa riittämään
8
1269
Vastaukset
- Eräs ilkiö
Kokeileppa sellaista että annat miehellesi aihetta mustasukkaisuuteen. Oinas kyllästyy helposti jos suhteesta puuttuu jännitys/toiminta. Tasapaksu suhde saa oinaan haikailemaan muualle, sillä kuten sanoit, oinas on valloituksen haluinen. Anna oinaallesi haastetta. Älä ammu yli, mutta pikku flirtti miehesi nähden jonkun muun kanssa voisi olla apukeino. Miehesi huomaa silloin että et olekkaan ehkä niin varma nakki hänelle. Oinas saattaa tulla mustankipeäksi ja ehkä suuttuakkin, mutta luulen että sen jälkeen hänen metsästysviettinsä kohdistuvat sinuun. Silloin hän haluaa todistaa itselleen että olet hänen ja hän aikoo valloittaa sinut takaisin.
- jii
ITSELLÄNI SUUNNILLEEN SAMA TILANNE. OINASMIEHEN KIINNOSTUS MINUA KOHTAAN HIIPUNUT JA EN TIEDÄ MITÄ TEHDÄ. HUOMAAN ITSESTÄNI MYÖS SEN, ETTÄ EN JAKSA ITSEKÄÄN ENÄÄ EDES KOVIN YRITTÄÄ. EHKÄ TUO MUSTASKKAISUUS JUTTU VOISI TOIMIA.TAIDANKIN KOKEILLA SITÄ.
- Heli
Oinaat haluavat välillä olla omissa oloissaan, ja
vaikuttaa siltä kuin kiinnostus olisi hiipunut.Ota hieman välimatkaa, älä kysele oinaalta, älä painosta, älä soita. Eipä kulu kauan
kun puhelimesi pirisee ja oinas ihmettelee miksei
sinusta ole kuulunut mitään. Jos oinas ei soita, on tietenkin selvää ettei hän ole enää kiinnostunut.Siinä tapauksessa voit unohtaa miehen.Kissa-hiiri leikki on toiminut ainakin minun suhteessani oinasmiehen kanssa. - hänelle
Sun pitää palvoo häntä. Jos et jaksa, unohda. Hänelle ei riitä mikään. Jos et aina jaksa huomioida häntä, hän etsii jonkun, joka huomioi.
Jos pidät välimatkaa häneen, hän voi pitää sitä lupana mennä muualle. Harkitse sitä. Toi mustasukkaisuuden aiheuttaminen hänelle olis parempi veto. - alkaa turhauttamaan
Olen myös pian vuoden ajan kestänyt samanlaista epävarmaa tapailua. Otin asian puheeksi viime viikolla ja olin vihdoin valmis lopettamaan koko homman.
Oinas säpsähti, mietti ja ilmoitti haluavansa vielä olla vapaana ja hoitaa omat työ-/opiskeluasiansa kuntoon, mutta viettää aikaa kanssani. Välittää minusta hirveästi eikä sulje kunnon seurusteluakaan jatkossa pois kuvioista.
Mutta ihan sama! 2 pv olin surullinen, mutta tämä viikko on kevään tullessa ollut tosi kiva! Ei turhia murheita ja oinaskin ottaa yhteyttä ja ollaan pidetty hyviä keskustelujakin.
Mutta en odota mitään ja olo on nyt paljon helpompi. Katson vapaasti mitä eteen tulee ja kiinnostaako henkilö minua.
Soitelkoot ym. kun haluaa, en viitsi aikaani turhaan miettimiseen enää tuhlata. Huomasin vain, että itse tarvitsen selvän tiedon ollaanko vapaita vai seurustellaan. Nyt saa herra olla vapaasti, olen palvonut ihan liian kauan, ihana ihminen kuulemma olen.
Asiat ovat myös nyt kääntyneet päälaelleen - oinas on se joka tavatessamme ensiksi halailee. En tiedä sitten kuinka olisi suhtautunut, jos itse olisin ilmoittanut haluavani olla vielä vapaa.
Selvä jätetyksi tulemisen pelko tuli hänelle ja en ehkä suosittele painostusta, mutta kannattaa myös miettiä kauanko itse jaksaa epävarmuutta. Oinas kun ei tunnu tietävän mitä haluaa... hei.
oinas mies ja rapu ei vältämättä sovi yhteen sillä oinaan kanssa sopii vaaka.
voitta löytää yhteisen jutun mutta se suhde ei saa olla itsestään . sillä esim. teillä pitäisi olla yhteinen harrastus taikka muutakin kuin pelkästään suhde.- oinasnainen
sehän on tuhoon tuomittu jo muutenkin. ei oinas ja rapu sovi yhteen. olen 2 x kokeillu ja ei toiminut. ja oinasta ei voi kahlita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144