Miltä se tuntuu olla vuodesta toiseeen yksin?
Mitäs palstalaiset
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No siihen kyllä tottuu. Mitä kauemman elelee yksin sitä enemmän siihen tottuu.
- Anonyymi
No eihän däddä muuda, mudda duoda ykdin däddä on ruveddu huasdamaan.
- Anonyymi
Huomenna nussin ihan kaikkia jotka vaan huolii minut hetkeksi niihin hetkiin niin ei tule mitään yksinäinen oloa
- Anonyymi
Ihan helkutin hyvältä, kiitos kysymästä.
- Anonyymi
Hyvältä, ei siinä ole mitään ongelmaa.
- Anonyymi
Se on ihan okei, toisen läheisyys tuntuisi varmaan oudolta.
- Anonyymi
Yksin on parasta olla. Saan nyt ottaa menetetyt vuoteni takaisin
- Anonyymi
Yksin parempi kun ei saa naista.
- Anonyymi
Tämähän on todella kivaa ja helppoa.
Ihan sillä. - Anonyymi
En tiedä?
En olisi ikinä kovin pitkiä aikoja yksin. Pitäisi jotenkin kummassa erakoitua ja se taas olisi ehkä itse tehtävä niin., joten ei se tuntuisi tietenkään pahalle.
Nyt juuri haluan omaa rauhaa. Enää yksi yö ja pääsen muutamaksi päiväksi yksin metsän keskelle. Selkeästi tarvitsen sitäkin... - Anonyymi
Yksinäisen ihmisen tunnistaa siitä että hänellä on lemmikkieläimiä.
- Anonyymi
vituttaa
- Anonyymi
Riippuu siitä mitä sinä yksinäisyydellä tarkoitat? Mulla ei ole nyt parisuhdetta, mutt yksinäinen mä en ole. Mulla on vanhempani ja sisarukseni ja heidän lapsensa sekä omat henk. koht. ystäväni, joiden kanssa nyt soittelen. Lähempää kontaktia en pysty tänä tautisena aikana pitämään.
Tosin käyn vanhempieni luona, melkein päivittäin ja välillä he vierailevat mun luonani kokonaisen viikon ja joskus ylikin... toisinaan mä taas yövyn iltavuoron jälkeen heillä.
Mulla on leipätyöni vanhusten parissassa, joten ihmissuhteita mulla on riittävästi.
Niin ett yksinäisyyttä en tunne, vaikka sinkku olenkin.
trollikka- Anonyymi
Vieläkö ajat naakkaparvet rymistelylläs? ;oD
Mihin on hävinnyt sinun kertomuksesi mitä kaikkea olet leiponut, häärännyt ja vääntänyt?
- Anonyymi
Mennyt vähän ikäväksi tämä palsta, ei niin paljon ole myöskään ollut aikaa olla palstalla. Tänään taas konttoristina ja vuorovalvojana, ja olen käynyt palstallakin.
Tiistaina tein keittiössä pikkuleipiä urakalla, koska päiväkahvilla osto pullaa, Rostenin "linnapitkoa" ja pipari, viikonloppuisin marjapiirakoita tai kääretorttua tarjolla.
Pidettiin palaveri asukkaiden kanssa ja heille sopi kyseinen järjestely; koska meillä on muutamia työntekijöitä ollut karanteenissa, läheisten sairastellessa koronaa tai lapset olleet altistuneita. Ei ehditä tehdä vajaalla porukalla kaikkea itse, hoidosta ja huolenpidosta ei kuitenkaan tingitä!
Meillä oli tänään ensimmäisen kerran Poutun kasvisjauhelihasta lasagnea, ei hassumpaa! Kyllä sitä ihan arkiruokana syö, kai siihenkin tottuu. Tehty herneistä ja viljasta... ei käy gluteenittomalle.
Odotamme lauantaita.... jauhelihapullia, aidosta lihasta; siksnautaa, ahh!- Anonyymi
Kuullostaa ihan tutulta tuo. :oD Jotain tuollaista vaan halusinkin lukea sinusta. Eli kaikki hyvin kuitenkin.
Mä ampaudun huomenna maalle heti yövuoron päätyttyä aamulla. Mökki on jäässä, sen tiedän, kun laitoin sen kylmilleen. Vedet on poikki ja kantovedellä mennään. Pitää huominen päivä uhrata lämmitykseen ja pihan putsaukseen lumesta. Muuta en urakoi. Lauantaina ehkä polta loput hukkalaudat ja vanhat lavat. Pienimuotoinen kokko siis.
Mukava kuulla, että normaali touhotus siellä jatkuu. :o) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuullostaa ihan tutulta tuo. :oD Jotain tuollaista vaan halusinkin lukea sinusta. Eli kaikki hyvin kuitenkin.
Mä ampaudun huomenna maalle heti yövuoron päätyttyä aamulla. Mökki on jäässä, sen tiedän, kun laitoin sen kylmilleen. Vedet on poikki ja kantovedellä mennään. Pitää huominen päivä uhrata lämmitykseen ja pihan putsaukseen lumesta. Muuta en urakoi. Lauantaina ehkä polta loput hukkalaudat ja vanhat lavat. Pienimuotoinen kokko siis.
Mukava kuulla, että normaali touhotus siellä jatkuu. :o)Tulin vasta töistä ja ekaks oli ruokittava Onni. Mourus jo kuin leijona, kun sain ulko-oven auki... en ehtinyt edes ulkoeteiseen. Herra yritti puskea mutt ilmeisesti nurin, niin kovasti itseään hinkas mun kinttuihin. Sai ruokaa ja kävi vääntämässä pökäleet, ...nyt nukkuu tyytyväisenä korissaan. Nuudeleita ja vihannes salaatia sekä jauhemaksapihvi mulle, kunhan ehdin.
Mitäs mies, kiva kuulla ett sullakin on mukava viikonloppu ilmeisesti tulossa. Oot näköjään sinäkin lopettanut nikkes käytön. Mä käytän toisinaan nikkeäni ja joskus jätän käyttämättä, silloin kun sillä ei ole mitään merkitystä. ei mulle eikä kenellekään muullekaan.
Vaki porukka kyllä osaa munt tunnistaa; jankkaan samaa asiaa ja pidän linnoitukseni pystyssä. Se siitä ja nyt mä teen sen illalliseni, mullaki on nälkä!
Illanjatkoja, kaikille!
trollikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin vasta töistä ja ekaks oli ruokittava Onni. Mourus jo kuin leijona, kun sain ulko-oven auki... en ehtinyt edes ulkoeteiseen. Herra yritti puskea mutt ilmeisesti nurin, niin kovasti itseään hinkas mun kinttuihin. Sai ruokaa ja kävi vääntämässä pökäleet, ...nyt nukkuu tyytyväisenä korissaan. Nuudeleita ja vihannes salaatia sekä jauhemaksapihvi mulle, kunhan ehdin.
Mitäs mies, kiva kuulla ett sullakin on mukava viikonloppu ilmeisesti tulossa. Oot näköjään sinäkin lopettanut nikkes käytön. Mä käytän toisinaan nikkeäni ja joskus jätän käyttämättä, silloin kun sillä ei ole mitään merkitystä. ei mulle eikä kenellekään muullekaan.
Vaki porukka kyllä osaa munt tunnistaa; jankkaan samaa asiaa ja pidän linnoitukseni pystyssä. Se siitä ja nyt mä teen sen illalliseni, mullaki on nälkä!
Illanjatkoja, kaikille!
trollikkaNo kissankutjakkeilla on aina nälkä. Tietää ketä kannattaa puskea ja maanitella, että saa mahantäytettä. :o)
Joo, mulla on ollut pitkään kaikenlaista ähvääriä vapailla ja aina ei poikakaan ole lähtenyt äitinssä luo, niin alkaa olla jo kuuppa kireellä kummallakin, kun ei saa olla omissa oloissaan. No nyt saa.
Joo, mä sain tarpeekseni kokoaikaisesta jahtaamisesta täällä...kyllähän nikkiin vielä törmäilee, mutta alkaa jo pikkuhiljaa saada olla mielipiteineen rauhassa. Ei ainakaan ole kokoajan joku perskärpäsenä härkkimässä. :o)
No kyllä sut ainakin tunnistaa siitä, että tulee sellaista touhotuskertomusta, ettei voi olla kukaan muu kuin sinä.
Palaillaan taas joskus...
- Anonyymi
Viinaa juomalla tutustuu naisiin eikä sitten tarvii olla yksin. Nuorena olis kannattanut juoda viina akaveri porukoissa niin olisi saanut naisia. Aikuisenakin voi juoda viinaa ei ole vielä myöhäistä juoda viinaa ja tutustua naisiin.
T viinamies - Anonyymi
No mikäs tässä ollessa. Lopetin just työt ja laitoin takkaan tulen ja mietiskelen, että mitähän ruokaa laittaisin. Ihan tavallista elämää elelen.
- Anonyymi
Tuntuu vitun surkeelta. Elämä mennt päin vittua kun ei naiset ole koskaan minusta tykännyt. Masentaa ja vituttaa liikaa.
Vaikka asun yksin, enkä ole parisuhteessa ollut vuosiin, en siitä huolimatta ole yksinäinen. Enkä kaipaa ketään saati ketä tahansa kakslahkeista istumaan viereen, passattavaksi ja vaatimaan huomiotani silloin kun en sitä jaksa tai pysty antamaan.
Kysymys on yhtä typerä, kuin kysyisi että miltä se tuntuu käydä vuodesta toiseen töissä? Joku nauttii kun pääsee töihin koska pitää työstään ja työkavereistaan, ja toisille se on pakkopullaa koska on saatava jotenkin revittyä rahat elämiseen.
Yksinolijoilla on sama juttu. Toiset nauttivat omasta rauhasta ja viihtyvät yksin, eläen tasapainoista ja tapahtumarikasta elämää olematta yksinäinen. Toiset taas eivät viihdy yksin, ja ovat yksinäisiä.
Ei onnellisen elämän ainoa kriteeri ole parisuhde. Se on yksi osa-alue, mutta ei ainoa.
Oikeastaan voisi kysyä, että miltä se tuntuu panna yhtä ja samaa naista/miestä vuodesta toiseen?
Miltä se tuntuu katsella samaa naamaa vuodesta toiseen?
Miltä se tuntuu ajaa samaa autoa vuodesta toiseen?
Miltä se tuntuu lukea saman tyylistä aloitusta päivästä/vuodesta toiseen?
Jne.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178103Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996349Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702390
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382386- 392173
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222166Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575