Miksi en saa häntä mielestäni?

Anonyymi

Vaikka kuinka yritän olla ajattelematta niin hän käy ajatuksissani useammin kuin haluaisin myöntää. Aikaa on kulunut kohta nelisen vuotta eikä olla edes tekemisissä ja silti hän valtaa ajatukseni. Kyse ei voi olla rakkaudesta, koska hän on melkein tuntematon mitä nyt muutamia sanoja vaihdettiin työn ohessa. Jotenkin rivien välistä luin ettei kyseinen nainen edes pidä minusta ja miksi pitäisikään, olen välillä aika pässi ja saatan sanoa ilkeästi tai saan sen siltä kuulostamaan vaikken sitä tarkoita. Tulen kohta hulluksi jos tämän hullummaksi voi enää tulla.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taisit sitten ihastua.

• Anonyymi

Kyllä mä myönnän ihastuneeni.

• Anonyymi

Olispa mulle. Mutta ei varmaan oo. Mietin myös sitä miestä jatkuvasti vaikka emme ole tekemisissä ja on tuntematon.

• Anonyymi

Oletteko missä nähneet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletteko missä nähneet?

Mutta viime kohtaamisesta ei ole 4 vuotta.

Töissä ollaan nähty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta viime kohtaamisesta ei ole 4 vuotta.

Töissä ollaan nähty.

Itsellä tulee naistenpäivästä neljä vuotta täyteen. Silloin näin hänet viimeisen kerran.

• Anonyymi

Kaikkihan me joskus olemme "pässejä " ja päästämme ilkeyksiä suusta.... Minä olen siinä mestari:( Osaan samaistua.
      Työn ohessa häneen "tutustuin", ei siis tunneta . Ei tunnistettaisi varmasti vaikka kadulla törmättäisiin...

• Anonyymi

Kyllä luulen, että jotenkin tunnistaisin, ehkä. Niin minäkin tutustuin työn ohessa.

• Anonyymi

Milloin näit hänet viimeisen kerran?

• Anonyymi

👍😜🤣

• Anonyymi

Tuttua niin tuttua

• Jotenkin kuulostaa tutulta. Yritän unohtaa, tai pikemminkin olen yrittänyt jo useamman kuukauden unohtaa siinä onnistumatta. Pari vuotta kesti, että mies pääsi kaivautumaan mun aikoja sitten pystytämien muurien läpi, mutta sydämeen jämähti ja kunnolla. Siitä huolimatta, että edellisen kerran nähtiin vilaukselta alkusyksystä ja paremmin vajaa vuosi sitten, en vain pysty olemaan ajattelematta häntä.

Mikäli itsellä terveys ei olisi heikentynyt keväällä, vaan olisin pystynyt jatkamaan eloani ja liikkumistani edellisten vuosien tapaan sen sijaan että jouduin pakosta jäämään kotini vangiksi, olisin varmasti näyttänyt tunteeni ja tehnyt jotain.

En halua rajoittaa toista tai olla kenellekään taakaksi tässä kunnossa mitä nyt olen, joten ehkä oli parempi että esitin neutraalia viimeiset kolme kuukautta mitä nähtiin säännölisemmin. Jaksaminen on sietämättömien kipujen takia muutenkin kortilla tällä hetkellä, syksyn pettymysten ja läheisen menettämisen vaikuttaessa taustalla, en uskalla ottaa yhteyttä sillä en enää jaksaisi hyvin todennäköisiä pakkeja kaiken muun rinnalla. Joten.....

Koitahan jaksella, ja yrittää selviytyä jotenkin. Kaipa tää olotila joskus helpottaa. 😏

• Unohtui sanoa, että hän on ainoa kuka niiden muurien läpi on päässyt tän yli vuosikymmenen kestäneen yksin olon aikana.

• Anonyymi

Mulla sama juttu ja melkein ajankohtakin mut näin hänet viimeisen kerran huhtikuussa 2017. Se vetovoima mikä oli meidän välillä, se oli jotain sanoinkuvaamatonta. Muistelen lämmöllä sua vaalea unelmieni nainen.

• Anonyymi

Voe voe elämä on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      317
      8103
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      99
      6349
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3673
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      70
      2390
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      38
      2386
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      2173
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2166
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2014
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      83